انواع پمپ آب خانگی

آنواع پمپ آب خانگی

برای افزایش فشار آب در ساختمان ها و آپارتمان ها از پمپ آب خانگی استفاده می شود که این پمپ ها دارای انواع مختلفی می باشند و بر اساس متراژ ساختمان ، نوع پمپ ، تعداد طبقات و نیاز مشتری در نظر گرفته می شوند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی انواع پمپ آب خانگی می پردازیم.

پمپ آب خانگی سانتریفوژ

یکی از انواع پمپ آب خانگی پمپ سانتریفوژ است که این پمپ ها پمپ گریز از مرکز هم شناخته می شوند و بر اساس تعداد و نوع پروانه کاربردهای مختلفی دارند که این پمپ ها با توان بالا برای مصارف کشاورزی ، صنعتی ، آبیاری و با توان متوسط برای استخرها و ساختمان ها کاربرد دارند . پمپ استخری هم یک نوع پمپ سانتریفوژ است که برای استخرها بسیار مناسب می باشند.

پمپ آب محوری

یکی دیگر از انواع پمپ آب خانگی و صنعتی پمپ آب محوری است که در این پمپ ها حرکت سیال در جهت با پروانه پمپ می باشد و نیروی پره ها باعث افزایش فشار و جا به جایی آب می شود و این پمپ ها در صنایع کشاورزی قابل استفاده می باشند.

پمپ آب بشقابی

یکی از انواع پمپ آب خانگی پمپ بشقابی می باشد که در این پمپ ها فاصله صفحات دو طرف پره های پروانه بسیار کمتر است و شکل آن مانند یک بشقاب می باشد و شبیه به پمپ های سانتریفوژ کار می کند و یکی از انواع  پمپ استخری می باشد .

پمپ شعاعی

در این پمپ ها سیال موازی با محور پمپ وارد می شود و عمود بر محور خارج می شود و این پمپ شعاعی بیشتر از پمپ های محوری کاربرد دارد و اغلب در مصارف خانگی و ساختمان ها استفاده می شود.

پمپ آب خانگی دو پروانه ای

یکی دیگر از انواع پمپ آب خانگی پمپ آب دو پروانه ای است که این نوع پمپ قدرت بالایی دارد و برای ساختمان های که پنج طبقه به بالا دارند کاربرد دارد و در صنایع کشاورزی و آبیاری از این نوع پمپ ها استفاده می شود ولی این پمپ ها دارای قیمت بسیار بالا و بسیار پر سروصدا هستند.

پمپ آب محیطی

از دیگر پمپ های خانگی پمپ محیطی است که سیالات را با دبی کم تا ارتفاع زیاد پمپاژ می کند و این پمپ ها سیالات را با هوا مخلوط می کنند و پمپ های بسیار خوبی هستند.

پمپ آب خانگی یک اسب بخار

یکی دیگر از انواع پمپ آب خانگی که برای تقویت فشار آب در منازل و فشار آب استخرها مناسب می باشند پمپ خانگی یک اسب بخار است. این پمپ ها یک نوع پمپ استخری هم می باشند که از بهترین و پرمصرف ترین پمپ های آب می باشند و از لحاظ عملکرد و کیفیت بسیار بالا می باشند و به دلیل قیمت پایین از این پمپ ها بسیار استفاده می شود.

پمپ پلانچری

در این نوع پمپ آب نیروی دورانی موتور از طریق میل لنگ و یک میل پیستون حرکت دورانی را به حرکت رفت و برگشت تبدیل می کند . این پمپ ها برای پمپاژ سیالات با ویسکوزیته بسیار بالا مناسب هستند.

پمپ آب پنتاکس

یکی از بهترین انواع پمپ آب خانگی پمپ آب پنتاکس است که با توجه به قدرت بالا و کیفیت بالا ساخته شده است و اندازه آن کوچک و قابل حمل می باشد و دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته و مدرن است.

پمپ آب خانگی نیم اسب

این پمپ ها هم از پمپ آب خانگی هستند که در ظرفیت پایین تولید می شوند و برای ویلاها و مصارف خانگی کاربرد دارند و حجم آن پایین و تک فاز هستند و یکی از بهترین پمپ آب بی صدا می باشند.

خرید پمپ آب خانگی

اگر قصد خرید انواع پمپ آب خانگی را دارید شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه قیمت این پمپ ها و پمپ استخری را مشاهده نمایید و برای خرید بهترین پمپ آب خانگی شما می توانید با کارشناسان شرکت هوایش مشاوره و راهنمایی بگیرید.

سخن پایان

انواع پمپ آب خانگی برای تامین میزان فشار آب منازل و ساختمان ها می باشد و هر کدام از این پمپ ها دارای مزایا و ویژگی های خاصی می باشند به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش این پمپ ها و پمپ استخری اطلاع حاصل کنید‌.

5/5 - (1 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.