توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری

توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری

نگهداری اصولی از سیستم گرمایشی پکیج شوفاژ دیواری یکی از مهمترین کارها می باشد تا بتوانید سال های زیادی از آن استفاده کنید . این سیستم به خاطر قطعات و تجهیزات خاصی که دارد ممکن است کوچکترین مشکل باعث اختلال در عملکرد آن شود به همین منظور ما در این مقاله به بررسی توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری می پردازیم.

چکاب منظم از قطعات پکیج

یکی از توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری چکاب منظم آن می باشد که این امر باعث می شود از خراب شدن قطعات پکیج جلوگیری کند که در بعضی اوقات قطعات پکیج به علت رسوبات آب خراب می شوند و یا در بعضی اوقات به علت کارکرد طولانی مدت استهلاک پیدا می کنند که بهترین کار چکاب منظم از قطعات می باشد. در صورت رسیدگی نکردن به مشکلات جزئی محصول به صورت دوره ای، ممکن است پس از مدتی به تعمیر پکیج نیاز باشد.

کنترل فشار پکیج

یکی دیگر از توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری کنترل فشار پکیج می باشد که این کنترل باید به صورت منظم انجام شود . فشار استاندارد این پکیج ها ۱ الی ۵/۱ بار و نوسان داشتن فشار ، پایین رفتن فشار تا حدود ۳ بار که همه این عوامل نشان دهنده نبودن تنظیم فشار پکیج می باشد . زمانی که فشار پکیج پایین می آید می توان با باز کردن شیرپرکن فشار دستگاه را به حالت طبیعی برگردانید و همینطور نوسان فشار پکیج از خرابی منبع انبساط می باشد و زمانی که فشار بالا است با باز کردن شیر هواگیری می توان فشار را کاهش داد.

انجام رسوب گیری

رسوب گیری هم یکی از توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری می باشد . یکی از مشکلات اکثر پکیج ها رسوبات در داخل اجزای دستگاه است و به دلیل اینکه آب دارای املاح و ذرات بسیار ریز است به مرور زمان باعث ایجاد رسوب در قطعه ها می شود و در پمپ ها و مبدل ها ایجاد اختلال می کند و راندمان سیستم پکیج کاهش پیدا می کند که استفاده از یک رسوب گیر باعث بهینه سازی کارکرد پکیج می شود.

بررسی صافی ها یا فیلترهای آب

یکی دیگر از توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری بررسی صافی ها و فیلترهای آب می باشد. در لوله کشی ها به علت ناخالصی شن و سنگریزه وجود دارد که جمع شدن این ذرات باعث می شود که فیلترها و صافی ها بسته شوند که جمع شدن این ذرات باعث می شود که عملکرد پکیج دچار اختلال شود . پس حتما باید فیلترها و صافی ها را تمیز کرد تا مشکلی نداشته باشند.

سرویس فصلی پکیج

سرویس فصلی پکیج بسیار مهم است چون باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود و چون قطعات پکیج حساس است قرار گرفتن در معرض رطوبت و آب باعث خرابی دستگاه می شود که برای جلوگیری از این مشکل قبل از شروع فصل سرد حتما باید سرویس فصلی انجام شود که این سرویس ها باعث می شود که پکیج مطلوب و مناسب عملکرد داشته باشد و علاوه بر این تغییر حالت زمستانه به تابستانه یا بر عکس نقش بسیار زیادی در عمر پکیج و دیر خراب شدن قطعات دارد. هزینه سرویس بر حسب قیمت لوازم پکیج دیواری تعیین خواهد شد.

بررسی دودکش پکیج

بررسی دودکش و سلامت پکیج هم یکی دیگر از توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری می باشد که دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد . همچنین استفاده از کلاهک ایمن و استاندارد باعث می شود که از ورود مواد آلاینده سمی به داخل دودکش جلوگیری شود و همینطور از باز بودن و گرفتگی مسیر دودکش باید اطمینان داشته باشید که این مسئله سلامت و امنیت پکیج را تامین می کند.

استفاده از محافظ برق

استفاده از محافظ برق هم بسیار مهم است چون نوسانات جریان برق باعث خرابی دستگاه می شود که استفاده از یک محافظ برق باعث افزایش طول عمر پکیج دیواری می شود.

سلامت محور پمپ پکیج

در پکیج ها یک سیستمی به نام ضد گریپاژ پمپ وجود دارد که این سیستم زمانی که جریان آب مشکل دارد نسبت به گردش جریان آب اقدام می کند چون گرفتگی و بسته شدن مدار آب موجب خراب شدن پمپ پکیج می شود‌.

قیمت پکیج ایران رادیاتور

برای خرید پکیج شوفاژ دیواری شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و قیمت پکیج ایران رادیاتور را مشاهده نمایید .

سخن پایانی

به توصیه های مهم در نگهداری پکیج شوفاژ دیواری باید توجه کرد تا بتوانید یک پکیج سالم و به مدت طولانی از آن استفاده کنید به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش قطعات پکیج و قیمت پکیج ایران رادیاتور اطلاع حاصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.