بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد آن

داکت اسپلیت میدیا

داکت اسپیلیت میدیا از نوع تجهیزات با عملکرد سرد و گرم می باشد و برای ایجاد هوای مطبوع استفاده می شود و دارای ظرفیت های متنوع و بازدهی بسیار بالایی دارد و کیفیت و عملکرد آن بسیار عالی است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد آن می پردازیم.

مشخصات داکت اسپلیت میدیا

در بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد آن می توان به این موضوع اشاره کرد که این سیستم دارای کمپراسور اسکرال است و دارای کمترین میزان صدا می باشد و گاز مبرد آن از نوع R22  است و دارای ظرفیت ۲۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ با بازدهی بالا و کیفیت بسیار خوب می باشد . این سیستم دارای ابعاد و وزن کم است و دارای قابلیت هوای سرد و گرم می باشد و تکنولوژی اینورتر آن برای کاهش مصرف برق در ساختمان ها می باشد .

 

ساختار داکت اسپلیت میدیا

یکی از موارد بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد و خرید کولر گازی، بخش های داخلی و خارجی این اسپلیت است که بخش داخلی یا یونیت داخلی همان هواساز است که کار آن انتقال هوا از طریق کانال به داخل ساختمان می باشد و بخش خارجی کندانسور است که وظیفه مبردسازی گاز را به عهده دارد . این دو بخش توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می شوند و یونیت داخلی دارای ابعاد کوچکتر است و درون سقف کاذب ساختمان قرار می گیرد ولی یونیت خارجی بیرون از محیط ساختمان و در فضای باز نصب می شود. به همین منظور برای خرید و سفارش این محصول شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت هوایش ارتباط برقرار ‌کنید و مشاوره بگیرید.

ویژگی ها و مزایای داکت اسپلیت میدیا

در بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد آن می توان گفت که این دستگاه ویژگی ها و مزایای بسیاری دارد مانند فن سانتریفوژ آن از جنس پلاستیک است که باعث می شود صدای آن کم باشد و در یونیت داخلی آن چند لایه فیلتر به کار رفته است که قابل شستشو است و هوا را تمیز و بدون ذرات گرد و غبار به محیط می دهد .

یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه حالت شب یا Night Mode  دارد که با این قابلیت دستگاه به صورت اتوماتیک صدای عملکرد خود را به حداقل می رساند و برای خواب دمای خروجی را تنظیم می کند. از دیگر مزایای  داکت اسپلیت میدیا این است که کندانسور یونیت خارجی آن دارای پوشش بلوفین Blue Fin است که خاصیت ضد خوردگی دارد و در برابر آلاینده ها و محیط های مختلف مانند محیط های اسیدی از دستگاه محافظت می کند . همچنین این دستگاه دارای قابلیت Dry Mode  است که رطوبت هوا را تنظیم می کند .

راهنمای خرید دستگاه داکت اسپلیت میدیا

در بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد آن استفاده از موتورهای الکتریکی DC از مهمترین خصوصیات این دستگاه به حساب می آید که مدل های اینورتر آن بر اساس عملکرد بهتر دستگاه باعث کاهش مصرف انرژی می شود که در هنگام خرید باید به این نکته توجه کرد . همچنین در هنگام خرید باید قطعات دو سال گارانتی و کمپرسور پنج سال گارانتی داشته باشد و در هنگام خرید به خدمات پس از فروش ، ضمانت ، ظرفیت دستگاه ، ابعاد ، طول لوله کشی ، اختلاف ارتفاع یونیت داخلی و خارجی و غیره توجه کنید به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه خرید این دستگاه را مشاهده نمایید.

قیمت دستگاه داکت اسپلیت میدیا

در بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد آن قیمت این دستگاه بر اساس مقدار ظرفیت و تک فاز و سه فاز بودن بستگی دارد و قیمت آن بستگی به ابعاد آن دارد و هر چه ابعاد آن بزرگتر باشد قیمت آن هم بیشتر است به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط  برقرار کنید.

 

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی مشخصات داکت اسپلیت میدیا و کاربرد ان پرداختیم و شما را با خصوصیات و ویژگی های مهم این دستگاه آشنا کردیم و این دستگاه به علت اینکه از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است طرفداران بسیاری دارد و مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار گرفته است  به همین منظور برای خرید این دستگاه شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات و قیمت آنها اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : داکت اسپلیت جی پلاس

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.