بهترین پمپ های آب پنتاکس در چند سال اخیر

بهترین پمپ آب پنتاکس

پمپ آب پنتاکس از بهترین پمپ های آب می باشد و به علت بالا بودن کیفیت و مقرون به صرفه بودن مشتریان بسیاری از این پمپ ها استقبال کرده اند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی بهترین پمپ های آب پنتاکس در چند سال اخیر می پردازیم.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل PM

یکی از بهترین این پمپها در چند سال اخیر پمپ مدل PM  است که سه مدل دارد و هد آن تا ۹۰متر و دبی آن تا ۳ مترمکعب است و دمای برای سیال ۰ تا ۹۰درجه می باشد و دارای الکتروموتور تک فاز و سه فاز می باشند و توان این پمپ ها نیم اسب بخار و یک اسب بخار است.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل ‌CM

یکی دیگر از بهترین پمپ های آب پنتاکس در چند سال اخیر مدل CM  است که از انواع پمپ سانتریفوژ افقی هستند که به صورت پمپ های بشقابی تک پروانه می باشند. این پمپ ها دارای چندین مدل هستند و دبی آن تا ۷ مترمکعب و هد آن تا ۶۵متر جواب می دهد . جنس پروانه آن از نوریل ( پلاستیک ) و برنج است و پروانه آن برنجی است .دارای الکتروموتور تک فاز و سه فاز می باشد به همین منظور برای خرید این مدل پمپ ها شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط برقرار کنید.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CAM

یکی از بهترین پمپ های آب پنتاکس در چند سال اخیر پمپ مدل CAM  است که از سری پمپ های جتی است و دارای مدل های مختلفی می باشد . دبی آن ۲/۷ مترمکعب و هد آن۶۵ متر است و دمای مناسب آن ۰ تا ۵۰ درجه است و دارای الکتروموتور تک فاز و سه فاز می باشد .

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CB

این مدل پمپ پنتاکس هم از بهترین پمپ ها در چند سال اخیر است که از سری پمپ های بشقابی است و دارای مدل های مختلفی است و دبی آن ۳۶۰۰ مترمکعب و هد آن ۹۹ متر است . جنس پروانه آن نوریل ( پلاستیک ) است و مدل پروانه آن نوریل است و دارای الکتروموتور تک فاز و سه فاز است  به همین منظور برای خرید انواع پمپ های آب شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت ارتباط برقرار کنید.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل AP

این مدل پمپ آب هم از سری پمپ های خودمکش است واجکتور خارجی دارد و دارای مدل های مختلفی است و دبی آن تا ۶/۳ مترمکعب و هد آن ۴۹ متر است و دمای سیال آن ۰ تا۵۰ درجه است و دارای الکتروموتور تک فاز و سه فاز هستند.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل MD

یکی دیگر از بهترین پمپ های آب پنتاکس در چند سال اخیر مدل MD  است که دارای قدرت مکش بالا و یک پمپ محیطی است و پروانه آن به شکل ستاره است و دارای چند مدل مختلف می باشد و دبی آن ۷/۲  مترمکعب و هد آن ۵۳ متر است و دارای الکتروموتور تک فاز و سه فاز هستند.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل CAB

این مدل پمپ CABاز سری پمپ های خودمکش است که دارای مدل های مختلفی می باشد و دبی آن ۴/۸ مترمکعب و هد آن ۶۵ متر است و دارای الکتروموتور تک فلز و سه فاز هستند.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل INOX

این پمپ ها از بهترین پمپ ها در چند سال اخیر است و جزو سری پمپ های خودمکش است و دبی آن تا ۳ مترمکعب و هد آن ۵۰ متر است و الکتروموتور آن تک فاز و سه فاز است و جنس بدنه آن از استیل ضد زنگ است.

خرید پمپ آب پنتاکس

برای خرید بهترین پمپ های آب پنتاکس در چند سال اخیر تمام محصولات پنتاکس جزو بهترین پمپ های آب هستند که هم مصارف خانگی و هم مصارف صنعتی دارند به همین منظور برای خرید این پمپ ها شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه خرید و قیمت این پمپ ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

بهترین پمپ های آب پنتاکس در چند سال اخیر دارای تنوع بسیار زیادی هستند و کیفیت آنها بسیار بالا است . این پمپ ها بسیار مقرون به صرفه هستند و خرید پمپ آب خانگی آسان است. به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : پمپ استخری لئو

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.