جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱

پکیج بوتان سایت هوایش

شرکت بوتان از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده پکیج در ایران است که دارای تنوع محصولات کاربردی مختلفی است و از پرفروش ترین پکیج ها در بازار به شمار می‌آید. به همین منظور ما در این مقاله به بررسی جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱ می پردازیم.

آشنایی با جدیدترین نوع برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱

پکیج بوتان مخصوصا رادیاتور پنلی بوتان یکی از پکیج هایی است که سالها مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است و رضایت مشتریان را در بردارد. در زیر به بررسی برندهای جدید این پکیج می پردازیم:

 

پکیج بوتان پرلاپرو

یکی از جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱ پکیج بوتان پرلاپرو است که این مدل تمام قطعات آن ایتالیایی است و کیفیت آن بسیار بالا و دارای گارانتی می باشد. این مدل پکیج دارای سه سایز ۲۴ ، ۲۸ و ۳۲ کیلووات تولید می شود و از ویژگی های این پکیج دارای قابلیت تنظیم و برنامه ریزی است و صفحه دیجیتال نمایشگر دارد و دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن اتوماتیک است.

از دیگر ویژگی های پکیج پرلاپرو مجهز به نمایشگر دیجیتال دما ، فشار و کدهای عیب یابی است . این دستگاه دارای سیستم ضد نوسان دما و سیستم احتراق می باشد و دارای پمپ سیرکولاتور سه سرعته است ودارای فعال بودن سیستم ضد یخ زدگی می باشد و همچنین دارای اتصال حسگر دمای محیط به بیرون پکیج می باشد و علامت کمبود آب داخل دستگاه را نشان می دهد .

پکیج بوتان پرلا پرو

 

پکیج بوتان پارما

یکی دیگر از جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱ پکیج بوتان پارما است که قطعات اصلی آن مانند پمپ ، شیر گاز ، فلنج ، برد و فن آن اروپایی است و از پرفروش ترین پکیج های بوتان است و دارای دو سایز ۲۴ و ۲۲ کیلووات است و قیمت بسیار مناسبی دارد . از ویژگی های این دستگاه دارای سیستم کنترل میکروپروسسوری است و سیستم تنظیم جریان گاز دارد و راندمان کاری آن بالای ۹۰ درصد می باشد.

این دستگاه دارای قابلیت اتصال به ترموستات اتاق را دارد و دارای مشعل اتمسفریک و سیستم خودکار جرقه زن است. از دیگر ویژگی های این محصول دارای سیستم ضد گریپاژ و احتراق و سیستم عیب یابی الکترونیکی دارد به همین منظور برای خرید این پکیج شما می توانید با کارشناسان شرکت هوایش به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

 

پکیج بوتان پاویا

یکی از جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱ پکیج بوتان پاویا است که دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن اتوماتیک ، سیستم ایمنی محدود کننده دمای آب ، سیستم احتراق ، سیستم ضد نوسان دمای آب گرم ، سیستم ضد گریپاژ ، سیستم تنظیم خودکار جریان گاز ، سیستم ایمنی تخلیه گاز ، پمپ سیرکولاتور سه سرعته ایتالیایی ، صفحه نمایشگر کدهای عیب یابی از ویژگی های این پکیج می باشد.

از این مدل پکیج هم بسیار استقبال شده است چون قیمت آن مناسب است و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد به همین منظور برای خرید  می توانید با شرکت هوایش ارتباط برقرار کنید.

 

پکیج بوتان بیتا

یکی دیگر از جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱ پکیج بوتان بیتا است که این پکیج دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب است و دارای سیستم ضد گریپاژ ، پمپ سیرکولاتور سه سرعته ، شیر سه طرفه ، سیستم ایمنی کنترل فشار آب در مدار گرمایش ، قابلیت رسوب پذیری کم و فناوری توربولاتور ، دارای سیستم الکترونیکی و مکانیکی ، سیستم حفاظت شعله و سیستم عیب یابی الکترونیکی و دارای دو مبدل جدا برای گرمایش آب گرم مصرفی می باشد و بسیاری از افراد از این نوع پکیج به علت قیمت پایین نسبت به پکیج های دیگر برای منازل خود استفاده می کنند .

 

پکیج بوتان بیتا

 

خرید پکیج بوتان

جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱ از بهترین نوع پکیچ ها هستند که بسیار پرفروش می باشند و بسیاری از افراد از این محصولات بسیار استقبال کرده اند چون کیفیت محصولات شرکت بوتان بسیار بالا می باشد و قیمت این پکیج ها بسیار مناسب است  به همین منظور  برای خرید انواع پکیج شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه خرید پکیج دیواری را مشاهده نمایید و از خدمات سرویس پکیج بوتان به صورت دوره ای بهره مند شوید.

سخن پایانی

جدیدترین برندهای پکیج بوتان در سال ۱۴۰۱ را بررسی کردیم و این پکیج ها دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند و ضمانت نامه و خدمات پس از فروش هم دارند و جزو بهترین محصولات شرکت بوتان هستند. به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش و قیمت این پکیج ها اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان

5/5 - (2 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.