راهنمای جامع خرید فیلتر استخری ایماکس

فروشگاه اینترنتی هوایش از بزرگترین ارائه دهندگان تجهیزات مورد نیاز استخر ها ، سونا و جکوزی در ایران میباشد و تلاش میکند با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت رضایت مشتریان عزیز را تامین کند.


برخی از مهم ترین این تجهیزات عبارتند از:

  •          شامل انوع فیلترهای شنی و کارتریجی استخر
  •          پمپ های تصفیه استخر
  •          مبدل های حرارتی
  •          کلرزن استخر
  •          هیتر سونا خشک
  •          پکیج های تصفیه
  •          انواع چراغ های استخر
  •         

برند استرالیایی ایماکس یا ایمکس (Emaux) از بهترین تولید کننده های دنیا در حوزه تولید تجهیزات استخری و سیستم های تصفیه است و فروشگاه هوایش نیز همواره سعی کرده است بهترین برندها و معتبر ترین آنها را در اختیار مصرف کنندگان و مشتریان خود قرار دهد. لذا به معرفی انواع تجهیزات برند ایماکس پرداخته ایم و ضمن توضیح ویژگیهای فنی آن مشخصات عمومی هر محصول را نیز توضیح داده ایم تا شما با اطلاع کافی و آگاهی بیشتر نسبت به خرید انواع تجهیزات آبی و استخری بپردازید.

 

فیلتر شنی ایمکس

شاید اولین موردی که برای استفاده از استخر مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد بررسی موضوع آلودگی آب استخر ناشی از وجود انواع ذرات معلق موجود در آب باشد.
فیلترهای شنی استخری بعد از حذف ذرات معلق موجود در آب با استفاده از انواع روش های ضد عفونی کننده، باکتری ها و سایر عوامل میکروبی آلاینده آب را حذف میکنند.
فیلتر های شنی تصفیه استخر ایمکس نسبت به فیلترهای شنی فلزی میزان سیلیس و شن کمتری را در خود جای می دهد اما با دلیل کیفیت و مرغوبیت این کالا کیفیت فیلتراسیون آب استخر به خوبی حفظ میشود.

با توجه به اینکه حداکثر دمای مجاز در فیلترهای شنی ایماکس باید بیش از 50 درجه سانتیگراد نباشد بهتر است در خطوط گرمایش از شیربرقی و ترموستات برای کنترل دما استفاده شود تا در اثر افزایش ناگهانی دما به فیلتر شنی آسیب وارد نشود.

همچنین بدلیل اهمیت کنترل میزان فشار در فیلتر شنی استخر ایمکس ؛ باید در انتخاب پمپ های استخری نیز دقت و توجه فراوانی شود تا فشاری بیش از 50 Psi بر آن وارد نشود تا دچار آسیب جدی نگردد. توصیه میکنیم برای انتخاب پمپ مناسب استخری حتما با کارشناسان اول سرویس مشورت کنید و البته میتوانید این پمپ ها را از فروشگاه هوایش نیز تهیه بفرمایید.

 

مزایای فیلترشنی استخر ایماکس

  •          نیاز  به حجم کمی سیلیس و شن
  •          سبک و قابل حمل با وزن کم
  •          دارای شیر چند راهی
  •          آب بندی بسیار عالی

معایب فیلترشنی استخر ایمکس

  •          مقاومت کم در برابر فشار های فیزیکی به دلیل جنس بدنه
  •          محدودیت در برابر فشار
  •          محدودیت تحمل دمای بالا
  •          نیاز به تعویض سیلیس و شن در فواصل زمانی کوتاه

بک واش فیلتر شنی استخر (Backwash) چیست؟

فیلترهای شنی بدلیل جذب ذرات و آلودگی های موجود در آب استخر و توسط سیلیس نیاز به شستشو دارند تا تجمع آلودگی ها در فیلتر شنی باعث گرفتگی فیلتر نشود. برای این کار کافی است جهت جریان آب به فیلتر را معکوس کرده و آلودگی ها را به فاضلاب هدایت کنید که به آن بک واش میگویند.

  1.         توجه بفرمایید کهقبل از انجام هر کاری ابتدا پمپ را خاموش کنید.
  2.         معمولا فیلتر شنی در وضعیت “FILTER” قرار دارد. بنابر این برای تغییر وضعیت فیلتر به بک واش، اهرم شیر را کاملا به سمت پایین فشار دهید.
 لازم به ذکر است که فیلتر های شنی استخری ایماکس در انواع مختلفی چون  سری های Pو MFSو MFVو NLتولید میشوند.

فیلتر کارتریجی استخر ایمکس

فیلترهای کارتریجی ایماکس از بهترین برندهای فیلتر کارتریجی در ایران است. اشغال فضای کمتر نسبت به فیلترهای شنی مقاوم بودن در برابر اشعه خورشید بدلیل جنس مخصوص بدنه این فیلترها از مزایای خاص فیلترهای کارتریجی استخر ایماکس است. البته نسبت به فیلترهای شنی استخر ایماکس از حساسیت بالاتری برخوردار است و در نتیجه دوره تعویض و سرویس آنها نیز کوتاه تر است.

این نوع فیلترها نیز مانند فیلترهای شنی در برابر افزایش دما حساس هستند  و به همین دلیل در اتصالات خطوط گرمایشی بهتر است از ترموستات و شیرهای برقی استفاده شود تا آسیب کمتری به فیلترها وارد شود و عمر مفید آنها افزایش یابد.

فیلترهای کارتریجی استخر ایماکس نیز همچون فیلترهای شنی ایماکس در برابر فشار کاری حساس و آسیب پذیر هستند و باید فشار وارده بر آنها کمتر از 2.5 باشد.

مزایای فیلتر کارتریجی ایماکس

  •          قابل نصب در محیط های باز
  •          مجهز به گیج فشار سنج
  •          سبک و دارای ابعاد کوچک
  •          مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی

معایب فیلتر کارتریجی ایماکس

  •          محدودیت فشار کاری
  •          محدودیت دمای کاری
  •          حساسیت بالا

در بازار ایران فیلتر های کارتریجی ایمکس در دو  سری  CF و CFO موجود هستند که شما میتوانید برای اخذ اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه اول سرویس تماس داشته باشید و بهترین قیمت را نیز در فروشگاه اینترنتی هوایش بازدید و بررسی و تهیه بفرمایید.


پمپ تصفیه استخر ایمکس

پمپ های تصفیه استخر یا پمپ استخری از محصولات با کیفیت ایماکس می باشد. این محصولات دارای یکسال گارانتی بوده و مناسب استخرهای کوچک و بزرگ هستند.

در انتخاب نوع پمپ تصفیه استخر باید قدرت پمپ ، حجم استخر ،  فاصله تا موتور خانه و  نوع فیلتر شنی را مورد توجه قرار داد. دلیل دیگر پر مصرف بودن این پمپ ها ، توان بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی  است. از پمپ های تصفیه استخر ایماکس همچنین می توان برای حوضچه های آبسرد ، حوضچه های ماهی ، سیستم های تصفیه آب و نظایر آن استفاده کرد.

پمپ های تصفیه استخر ایماکس در سری های مختلفی مانند  SB ،EPH  ،SC ،SE و SPH تولید می شوند که کاربردهای متفاوتی دارند. از پمپ های ایماکس در انواع استخرها و جکوزی ها استفاده میشود و بدنه آنها از جنس فایبرگلاس میباشد که باعث کاهش خوردگی و زنگ زدگی میشود.

فروشگاه اینترنتی هوایش آماده ی پاسخ گویی به سوالات شما مشتریان عزیز در زمینه تهیه و نصب انواع پمپ های تصفیه استخر و فیلترهای آن میباشد.


خرید فیلتر استخری ایماکس

اگرچه محصولات مختلفی از برند ایماکس در سایت هوایش وجود دارد ؛ با توجه به تنوع مدلها و نوسانات قیمتهای بازار در حال حاضر قیمت فیلتر های استخری و همچنین قیمت پمپ های تصفیه در سایت به حالت استعلام است ولی شما مشتریان عزیز به راحتی از طریق شماره 02173092 میتوانید از کارشناسان هوایش قیمت لحظه ای را دریافت و نسبت به خرید فیلتر های استخری ایمکس و سایر کالاهای مرتبط با آن اقدام کنید.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.