روش هواگیری پکیج بوتان مدل پارما

هواگیری پکیج بوتان مدل پارما

وقتی که فصل سرما شروع می شود، پس از خرید پکیج دیواری متوجه می شوید که قسمت هایی از پکیج بوتان، گرم و قسمت های دیگر سرد شده است و این نشان می‌ دهد که دستگاه باید هواگیری شود؛ اما اینکه چگونه باید هواگیری را انجام داد که دستگاه بهترین عملکرد را داشته باشد و از طرفی به آن آسیبی هم وارد نشود، نیازمند این است که شما مدل دستگاه را بشناسید و با توجه به آن و نکاتی که توسط شرکت تولید کننده ارائه شده است، هواگیری را به انجام برسانید. در این قسمت از مقاله قصد داریم در مورد هواگیری پکیج بوتان مدل پارما به شما توضیح دهیم و اطلاعات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

نکاتِ مهم در موردِ هواگیری پکیج بوتان مدل پارما

هواگیری پکیج بوتان مدل پارما

در مورد نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پارما اول باید به این دقت کنید؛ پیچی که در قسمت بالای پکیج قرار گرفته است را با پیچ گوشتی و انبردست باز کنید. با این کار هوای اضافه خارج می شود و بیرون می آید. بعد از آن در قسمت زیر شیر که برای هواگیری طراحی شده، می توانید یک پارچه یا یک ظرف قرار دهید تا آبی که همراه با هوا از داخل دستگاه خارج می شود؛ روی زمین نریزد.

نکته مهمِ دیگری که باید به آن دقت کنید، این است که شیر پکیج را بیش از حد باز نکنید، زیرا اگر این کار را بکنید، آب زیادی از داخل آن خارج شده و به بیرون می ریزد. هر رادیاتوری که هوای اضافه وارد آن شده، باید به صورت جداگانه روی آن هواگیری انجام شود. علت هم این است که باعث می‌ شود همه دستگاه ها به یک اندازه گرم شوند و اختلاف دمایی بین آن ها وجود نداشته باشد.

بعد از انجام این کار باید به سراغ بررسی فشار شوفاژ بروید و مطمئن شوید که آیا پکیج را درست تنظیم کرده اید یا خیر. برای هواگیری قسمت پمپ پکیج بوتان مدل پارما، اول باید آب گرم را باز کنید و بعد منتظر بمانید و هر وقت دیدید که پمپ پکیج کار می کند، به سراغ پیچ مربوط به هواگیری در قسمت انتهای پمپ بروید و آن را باز کنید و اجازه دهید هوایی که داخل آن گیر کرده، همراه با مقدار آبی که داخلش وجود دارد؛ خارج شود و آب همراه با هوا به بیرون بریزد. بعد از این که کارتان تمام شد، پیچ ها را مثل قبل ببندید و محکم کنید و بررسی کنید که آیا صدای پمپ مانند همیشه عادی است، کم شده یا خیر.

شاید با خودتان فکر کنید که روش هواگیری این پکیج با دیگر پکیج ها تفاوتی ندارد؛ اما نکته اینجاست که اگر شما مدل پکیج تان را بدانید و با توجه به آن عمل کنید، سرعت و دقت کارتان خیلی افزایش پیدا می کند و کارتان را به درستی انجام خواهید داد.

 

نکاتِ مهم در موردِ هواگیری پکیج بوتان مدل پارما

  • وقتی که می‌ خواهید هواگیری را انجام دهید، برای این که در خارج کردنِ هوای اضافی درست عمل کنید، اول باید بدانید که شیر مخصوص هواگیری دقیقاً در کدام قسمت قرار گرفته و چگونه باید هوای اضافی را خارج کرد. (این کار با شناختِ مدل پکیج تان به درستی عملی خواهد شد)
  • نکته مهم دیگری که باید به آن دقت کنید، این است که هر چه قدر طبقه خانه ای که در آن زندگی می کنید، بالاتر باشد؛ یعنی نیاز بیشتری به هواگیری خواهید داشت.
  • اگر در ساختمانی هستید که سیستم گرمایشی (heating system) موجود در آن هماهنگ با موتور خانه مرکزی است، خارج کردن هوای اضافه یا هواگیری باید از طریق شیر مربوط به رادیاتور ها انجام شود که معمولاً این نوع پکیج ها بیشتر از انواع دیگر پکیج ها نیاز به هواگیری پیدا می کنند؛ البته نوع رادیاتور و اتصالات آن هم در میزان نیاز به هواگیری نقش دارد.

کلام آخر

با وجودِ تمام اطلاعاتی که در این مقاله در اختیارتان قرار دادیم ، احتمالا متوجه شده اید که نحوه هواگیری پکیج بوتان مدل پارما چگونه است و می دانید که اگر طبق مدل پکیج عمل کنید، کارتان بهتر پیش خواهد رفت و می توانید پکیج سالم تر با عملکرد بهتر و طول عمر طولانی تر را در اختیار داشته باشید.

همچنین برای خریدی عالی؛ کارتان را به ما در سایت هوایش بسپارید و انتخابی مطمئن و درست داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : مشخصات پکیج بوتان

1.5/5 - (8 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.