علائم خرابی شیر برقی پکیج

علائم خرابی شیر برقی پکیج

یکی از قطعات بسیار مهم در پکیج ها شیر برقی می باشد که این قطعه از قطعاتی است که زود خراب می شود و نیاز به تعمیر و تعویض دارد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی علائم خرابی شیر برقی پکیج می پردازیم.

شیر برقی پکیج چیست ؟

قبل از اینکه به بررسی علائم خرابی شیر برقی پکیج برسیم باید ببینیم که شیر برقی پکیج چه وظیفه ای دارد . این شیرها در پایین محفظه احتراق قرار می گیرند و کار اصلی آنها تنظیم میزان عبور گاز است و آب گرم مصرفی را تامین می کند و جنس این شیرها از آلومینیوم است و مهمترین نکته این است که تعویض و تعمیر این قطعه باید توسط کارشناسان و تکنسین حرفه ای انجام شود‌.

اهمیت شیر برقی پکیج

شیر برقی یکی از مهمترین قطعات پکیج می باشد که شامل دو قطعه شیر قطع و وصل می باشد که گاز از این شیرها عبور می کند و برای اینکه پکیج کار کند باید این شیرها باز باشد و اگر یکی از شیرها بسته باشد و گاز از آن عبور نکند پکیج خاموش می شود و یا اگر شعله پکیج خوب کار نکند احتمالا در شیر برقی گرفتگی و انسداد ایجاد شده است که یکی از علائم خرابی شیر برقی پکیج می باشد که باید توسط تکنسین های فنی تعمیر شود که در این زمینه شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از قیمت پکیج ایران رادیاتور هم مطلع شوید.

تست خرابی شیر برقی پکیج

یکی از علائم خرابی شیر برقی پکیج شلنگ گاز پکیج می باشد که نباید انسدادی در مسیر عبور گاز وجود داشته باشد و اگر شما فوت کردید و بعد از جرقه باز شعله روشن نشد باید با نمایندگی مجاز ارتباط بگیرید و در خواست تکنسین برای تعمیرات شیر برقی بدهید که در این زمینه می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و درخواست خود را برای تکنسین بدهید و همینطور قیمت پکیج ایران رادیاتور را مشاهده نمایید.

فشار گاز شیر برقی پکیج

یکی دیگر از علائم خرابی شیر برقی پکیج فشار گاز می باشد که باید این فشار را با دستگاه مانومتر اندازه گیری کرد .

ابتدا باید درپوش شیر گاز را بردارید و پیچ های قسمت پایین و سمت چپ را باز کنید و با استفاده از دستگاه مانومتر فشار گاز شیر برقی را اندازه بگیرید و بعد پکیج را روی حداکثر توان بگذارید و آب گرم مصرفی را باز کنید و بعد از چند ثانیه فشار گاز ورودی با فشار گاز شیر برقی را بررسی کنید که البته باید به این مسئله توجه کنید که فشار استاندارد برای هر دستگاه  با هم متفاوت می باشد.

نحوه تنظیم شیر برقی پکیج

یکی دیگر از علائم خرابی شیر برقی پکیج نحوه تنظیم آن می باشد که در ابتدا باید پکیج را روی حداقل توان بگذارید و بعد درپوش شیر برقی را باز کنید و پیچ های بالا را باز کرده و فشار را اندازه بگیرید و توان پکیج را روی حالت حداکثر بگذارید و آب گرم مصرفی را باز کنید و بعد از چند دقیقه شعله پکیج روشن و فشار درون لوله زیاد می شود و فشار گاز شیر برقی با فشار گاز مصرفی را مقایسه کنید اگر تفاوت زیاد بود باید با تکنسین فنی ارتباط بگیرید  که برای حداکثر توان هم باز همین کار را باید انجام داد.

قیمت شیر برقی پکیج

همان طور که گفتیم یکی از قطعات مهم در پکیج شیر برقی می باشد که به آن شیر سه راهه هم می گویند . این نوع شیر در بازار به راحتی در دسترس می باشد ولی برای اینکه اصل باشد باید از نمایندگی مربوطه آن را تهیه کنید به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه قیمت این شیرها و قیمت پکیج ایران رادیاتور را مشاهده کنید.

تعمیر شیر برقی پکیج

زمانی که از خرابی پکیج مطمئن شدید باید دنبال علائم خرابی شیر برقی پکیج باشید که باید در این زمینه با کارشناسان شرکت هوایش ارتباط و مشاوره بگیرید . شرکت هوایش آماده انواع خدمات نصب و سرویس و رفع خرابی تمام برندهای پکیج دیواری و زمینی می باشد.

سخن پایانی

علائم خرابی شیر برقی پکیج را برای شما بیان کردیم و چون این قطعه وظیفه بسیار مهمی دارد و در اصل باز و بسته کردن مدار آب گرم در پکیج می باشد به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش این دستگاه و قیمت پکیج ایران رادیاتور اطلاع حاصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.