علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان

در بعضی اوقات چراغ قرمز پکیج روشن می شود که دلایل مختلفی برای روشن شدن چراغ قرمز وجود دارد و نشان دهنده اشکال و اختلالی در سیستم پکیج می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان و رادیاتور پنلی بوتان می پردازیم.

دلایل مختلف قرمز شدن چراغ پکیج بوتان

از دلایل و علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان قطع شدن گاز ورودی دستگاه می باشد که در این مواقع دستگاه روشن نمی شود و چراغ قرمز آن روشن است . دلیل بعدی قطع برق دستگاه می باشد که باید ابتدا برق ورودی دستگاه را کنترل کرد .

دلیل بعدی سوختن برد کنترل دستگاه است که هم دستگاه روشن است و هم چراغ قرمز روشن است و دستگاه هیچ عملکردی ندارد.

همچنین دلیل دیگر آن شعله درست تشکیل نمی شود و در ntc مربوط به سیستم گرمایشی مشکلی ایجاد شده است .

دلیل دیگر هم ممکن است اختلال در فن دستگاه پیش آمده است و همینطور کم شدن فشار بار دستگاه موجب قرمز شدن چراغ پکیج بوتان می شود.

خرابی فن دستگاه

رعایت کردن بعضی از نکات باعث می شود که از روشن شدن چراغ قرمز جلوگیری کنید :

شما می توانید دور فن کنسول را از ۶ ولت به ۱۲ ولت تغییر دهید که در بعضی اوقات علت قرمز شدن چراغ قرمز پکیج بوتان مربوط به فن دستگاه می باشد. حتی شما می توانید در بیرون از کنسول فن استفاده کنید که این فن ها در زیر کنسول و پشت آن قرار دارند.

فضای بین هت سینک و کانال هوا را هم می توانید با فویل آلومینیوم پر کنید و فضای خالی را از بین ببرید.

شما می توانید بر روی پل  دستگاه هت سینک نصب  کنید.

علت افت فشار آب گرم مصرفی

یکی دیگر از علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان افت فشار آب می باشد که چراغ قرمز روشن می شود که باید سیستم لوله کشی را بررسی کنید و رسوب زدایی کنید و یا می توانید با کمک شرکت هوایش از تکنسین های ماهر در این زمینه استفاده و همچنین شما می توانید قیمت پکیج ایران رادیاتور را هم مشاهده کنید.

سوختن برد پکیج بوتان

یکی دیگر از علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان سوختن برد پکیج می باشد که باعث اختلال در عملکرد پکیج می شود و دستگاه یکسره روشن است و در این موقع برد سوخته است و هزینه سنگینی باید پرداخت شود.

قطع بودن برق پکیج

یکی از علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان قطع برق می باشد که باید ورودی برق را کنترل کرد بعد پریز برق و دو شاخه را بررسی کرد اگر مشکل از اینها نبود باید سیم کشی داخلی را کنترل کنید و آن را تعمیر کنید.

 ریست کردن دستگاه

یکی دیگر از علت قرمز شدن چراغ پکیچ بوتان کار نکردن دستگاه و پکیج سعی می کند با جرقه ای کوچک شعله را روشن کند ولی این اتفاق نمی افتد که باید فوری آن را ریست کرد که اگر با ریست کردن مشکل حل نشد باید از  متخصصین در این زمینه استفاده کنید که کارشناسان شرکت هوایش به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 علت های قرمز شدن چراغ پکیج

از دیگر علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان می توان گفت که پکیج جوش آورده است ، تنظیم نبودن جرقه ها ، ضعیف شدن سیم ارت ، پمپاژ پمپ ، خرابی کابل های سیم برق ، شیرهای رفت و برگشت بسته است ، شیر گاز ورودی بسته است ، فن سوخته است و غیره می باشد‌.

تاثیر عدم سرویس دوره ای در روشن شدن چراغ قرمز

یکی دیگر از علت قرمز شدن چراغ قرمز پکیج بوتان عدم سرویس دوره ای می باشد که با سرویس مرتب دوره ای می توان جلوی خرابی قطعه ها ، سیستم لوله کشی ، رسوب زدایی و غیره را گرفت و باعث افزایش طول عمر دستگاه شد .

پس با انجام سرویس دوره ای می توانید جلوی بروز هر گونه مشکل را بگیرید به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه قیمت سرویس دوره ای  و قیمت پکیج ایران رادیاتور را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

علت قرمز شدن چراغ پکیج بوتان بسیار زیاد است و دلایل مختلفی برای قرمز شدن چراغ وجود دارد ولی بهترین اقدام استفاده از تکنسین های وارد در این زمینه می باشد به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه استفاده از این دستگاه و قیمت پکیج ایران رادیاتور اطلاع حاصل کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.