فیلتر شنی استخر ایماکس

فیلتر شنی استخر ایماکس یکی از بهترین تجهیزات برای فیلتراسیون و برخورداری از آب زلال و باکیفیت می باشد. فیلترهای شنی ایماکس (Emaux) از گزینه های مناسب و کاربردی برای استفاده در سیستم تصفیه حوضچه آب سرد، جکوزی و استخرهای عمومی و خصوصی به شمار می روند. بدنه فیلتر شنی استخر ایماکس از جنس پلی اتیلن، به صورت یک تکه و با اعمال تکنولوژی های جدید ساخته و پرداخته می شود. متناسب با حجم استخرها، فیلترهای ایماکس در سایزهای مختلف طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند.

بدون تردید، تصفیه آب از جمله کارهای ضروری و لازم در استخرها محسوب می شود. برای انجام این فرآیند روش ها و تجهیزات مختلفی در دسترس افراد قرار دارد. استفاده از فیلترهای شنی به منظور تصفیه آب استخر، از شیوه های رایج و متداول در این زمینه تلقی می گردد. به عبارت دیگر، عملیات تصفیه و خالص سازی آب، در پرتو وجود فیلتر شنی استخر به بهترین نحو انجام می شود. این تجهیزات در طی عملیاتی، ناخالصی های موجود در آب مانند ذرات شن و ماسه را پالایش کرده و آبی زلال و تصفیه شده تحویل می دهند. فیلتر شنی استخر ایماکس نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بسیاری از مواد مضر موجود در آب و رسوبات را جدا و تصفیه می نماید. پاکیزه و تمیز بودن آب استخر برای کسانی که قصد استفاده از آن را دارند، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. آلوده بودن آب استخر میتواند زمینه مناسب برای بروز بیماری های پوستی و انواع حساسیت ها را برای افراد ایجاد سازد. برای جلوگیری از این مشکلات، خرید فیلتر شنی استخر ایماکس راهکار مؤثر و کاربردی قلمداد می گردد.

 

مختصری درباره سازنده فیلتر شنی استخر ایماکس

فیلتر شنی استخر ایماکس در زمره برترین و باکیفیت ترین تجهیزات رایج برای تصفیه آب استخرها به شمار می آید. مقر برند ایماکس در کشور هنگ کنگ بوده و در زمینه تولید فیلترهای شنی برای استخرهای عمومی، خصوصی و سیستم های تصفیه استخرهای خانگی فعالیت دارد. همچنین این برند مطرح و معتبر در زمینه صادرات لوازم و تجهیزات استخر در بعد جهانی در ردیف برترین تولیدکننده ها به حساب می آید. استفاده از آخرین فناوری های روز و طراحی تجهیزات کاربردی و کارآمد، نیازها و انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده می سازد. ارائه محصولات باکیفیت و استاندارد مانند فیلتر شنی استخر ایماکس، گوشه ای از سطح کیفی بالای تولیدات این برند را نمایان می سازد. همچنین برند ایماکس محصولات و تجهیزات تخصصی برای پروژه های تصفیه آب، آکواریوم های عمومی، پارک های آبی و آبگرم ها تولید و عرضه می کند.

فیلتر شنی استخر ایماکسبه عنوان یکی از محصولات بادوام، از بدنه مقاوم در برابر خوردگی و ضد زنگ برخوردار است. کارایی و ضریب اطمینان بالای این محصول قابلیت استفاده از فیلتر شنی را برای کاربری های سنگین امکان پذیر می سازد. این مدل از فیلتر شنی استخردر ساختار خود از شیر شش راهه نیمه اتوماتیک بهره می برد. این شیر فرآیند شستشوی معکوس و تخلیه را به نحو مطلوب انجام می دهد. این امر در کاهش لوله کشی های مختلف بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. عملکرد فیلتر شنی استخر ایماکسبه این صورت است که از یک طرف آب وارد دستگاه می شود. آلودگی های موجود در آب پس از عبور از فیلترهای داخلی جدا شده و آب خالص و زلال از طرف دیگر فیلتر خارج می گردد. بنابراین، اساس کار فیلتر شنی ایماکس جدا سازی ذرات معلق و ناخالصی ها به منظور تصفیه فیزیکی آب می باشد.

 

اجزای سیستم فیلتر شنی استخر ایماکس

فیلتر شنی استخر ایماکس به عنوان یکی از اولین تجهیزات کاربردی، برای تصفیه آب جکوزی و استخر مورد استفاده واقع می شود. طراحی فیلترهای شنی غالبا به صورت استوانه های تحت فشار صورت می گیرد. استوانه فیلترها متناسب با نوع کاربرد استیل، فایبرگلاس و فولاد گالوانیزه می باشد. به منظور جلوگیری از عبور ناخالصی ها، موادی مانند آنتراسیت یا شن را داخل ستون فیلتر شنی استخر ایماکس می ریزند. برای انجام این پروسه ابتدا لایه ای از ذرات درشت و سپس ذرات ریزتر را قرار می دهند. فیلترهای شنی از ساختمان ساده ای برخوردار هستند.

مخزن و بدنه فیلتر شنی: بدنه فیلتر شنی Emaux از پلاستیک فشرده و فایبرگلاس می باشد. استفاده از متریال و قطعات پلی اتیلن در ساختار این محصول ضریب اطمینان و کارکرد و سازگاری آن با انواع شرایط آب و هوایی را به میزان چشمگیری افزایش داده است.

شیرآلات فیلتر شنی استخر: در ساختار فیلتر شنی و به منظور کنترل آب درون فیلتر از شیرآلات استفاده می شود. فیلترهای شنی استخر ایماکس از یک شیر دستی چند راهه در قسمت کنار یا بالای فیلتر بهره می برند که قابلیت استفاده از حالت های مختلف برای شستشوی معکوس یا بک واش را محقق می سازد. همچنین به منظور بهبود بخشیدن در عملکرد فیلتر شنی ایماکس میتوان شیرهای چند حالته را در موقعیت های مختلف تنظیم کرد. شایان ذکر است که یکی از روش های مؤثر برای زلال سازی و تصفیه آب، به استفاده از فیلتر شنی استخر ایماکسمربوط می شود.

 

نکات کلیدی خرید فیلتر شنی استخر ایماکس

در هنگام خرید فیلتر شنی استخر ایماکس توجه به عوامل و مؤلفه های مختلفی بسیار مؤثر و تاثیرگذار می باشد. توجه کردن به فضای موجود به منظور نصب فیلتر شنی، یکی از موارد حائز اهمیت در این زمینه محسوب می شود. عدم توجه به این مورد در کاهش راندمان و بازده فیلتر شنی تاثیر مستقیم از خود برجای می گذارد. از دیگر نکات کاربردی در خرید فیلتر شنی Emaux میتوان به بازدهی و قیمت نهایی و ظرفیت فیلتر شنی اشاره نمود. قیمت فیلتر شنی استخر ایماکس بسیار مناسب تر از دیگر فیلتر ها است. ظرفیت فیلتر متناسب با خصوصی یا عمومی بودن استخر متفاوت می باشد. همچنین اندازه و نوع استخر در قیمت فیلترهای شنی استخر تاثیرگذار است.

 

فیلتر شنی استخر ایماکس از تجهیزات رایج و متداول برای تصفیه آب استخرها تلقی می گردد. برخورداری از سرعت مناسب به منظور انجام عملیات فیلتراسیون، تصفیه آب تمیز و ایده آل را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. استفاده از فیلترهای شنی استخر علاوه بر جداسازی ذرات ریز و معلق، چربی های موجود بر روی سطح آب را نیز جذب می کند. همچنین تصفیه آب استخر با استفاده از فیلتر شنی استخر ایماکس ، از آلوده شدن آب از طریق رشد و تکثیر انواع قارچ ها و میکروب ها، گردوغبار و خاک، جلوگیری به عمل می آورد.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.