مارک های پمپ مخصوص استخر

بهترین برندهای پمپ مخصوص استخر

شرکت ها و کمپانی های بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که می توانند انواع و اقسام مدل های پمپ تصفیه استخر و جکوزی را تولید کرده و در اختیارِ مشتری قرار دهند و شما را از کیفیت شان راضی نگه دارند که البته انتخاب بهترین مارک یا برند در این زمینه همیشه کار سختی است؛ اما در این مقاله کارتان را راحت کرده ایم و بهترین مارک های پمپ مخصوص استخر را به شما معرفی کرده ایم.

 

بهترین برندهای پمپ استخر

برای این که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و با بهترین ها و باکیفیت ترین ها در عرصه جهانی و در زمینه پمپ استخر Pool pump آشنا شوید، این قسمت را از دست ندهید.

 هایوارد

یکی از بهترین و پرفروش ترین برند هایی که می توانیم در مورد پمپ استخری و جکوزی به آن اشاره کنیم که در بازار جهانی هم موفقیت های چشمگیری داشته است، پمپ هایوارد است. این کمپانیِ آمریکایی بیش از ۸۰ سال است که حضور موفق و فعالی در تولید تجهیزات استخر و جکوزی دارد و به خاطر همین یکی از اولین ها در این زمینه محسوب می شود و اکنون جزء معروف ترین ها در بازار است.

رمز موفقیت این شرکت این است که همیشه ایده های خلاقانه و با کیفیت بسیار مطلوب ارائه می دهد و همیشه با توجه به نیاز بازار، محصولاتش را تولید می‌ کند که دوام و کیفیت بسیار بالایی دارند و می توانند از پسِ آزمایش‌ های مختلف سربلند بیرون بیایند که معمولاً پمپ های هایوارد در ۴ سری تری استار، پاور فلو، سوپر پمپ و سوپر پمپ ۲ عرضه می شوند.

ایمکس

یکی دیگر از بهترین برند هایی که می توانیم در مورد پمپ جکوزی و استخر به آن اشاره کنیم، پمپ استخری ایمکس است. این کمپانی مربوط به کشور استرالیا است و فعالیت زیادی در زمینه تولید پمپ استخر را دارد که می توانید از آنها در استخر خصوصی یا عمومی استفاده کنید که خیلی خوب آب را تصفیه کرده و به گردش در می آورد. این پمپ از بینِ مارک های پمپ استخر دارای برگ گیر هم هست که باعث می شود تا ذرات معلق وارد محفظه داخلی پمپ بشوند و در نتیجه مانع از خراب شدن پمپ خواهد شد. قدرت آبدهی آن بسیار بالاست. دوام و کیفیت بسیار بالایی دارد و جنس بدنه پمپ های آن از فایبرگلاس است که مقاومت زیادی در برابر خوردگی و فرسایش از خودشان نشان می دهند و مهم تر از همه اینکه کم مصرف و مقرون به صرفه هستند.

لئو

پمپ استخری لئو جزء پرفروش ترین ها و بهترین ها در صنعت پمپ مخصوص استخر و جکوزی است. بیش از نیم قرن تجربه دارد که از آن برای ساخت و طراحی انواع تجهیزات آبرسانی و پمپ آب استفاده می کنند و خیلی خوب توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد و محصولاتش را به کشور های دیگر صادر کند.

این کمپانی در کشور چین تاسیس شده و محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد. جدا از این که این پمپ ها قدرت آب دهی بسیار بالایی دارند، جنس بدنه شان نیز از ترموپلاستیک است که در برابر فرسایش مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهد و قابلیت پمپاژ مایعات را تا حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی گراد دارد.

پمپ استخری لیو در مارک های پمپ مخصوص استخر

پمپ استخری داب

این پمپ ها جزء پرفروش ترین ها هستند. مربوط به کمپانی ایتالیایی می باشند که توانسته اند چهل سال حضور موفق در عرصه طراحی و تولید تجهیزات آبرسانی داشته باشند که از یکی از به روزترین تکنولوژی های دنیا استفاده می کنند که مطابق با استاندارد های بین المللی است. قدرت آبدهی و توان بسیار بالایی دارد‌. جنس بدنه آن ها از فایبرگلاس است که با دوام بوده و عملکرد کاملا آرام و کم صدا از خود نشان می دهد. این پمپ می تواند عملکرد چرخش یا گردش آب را در کوتاه ترین زمان و با کمترین میزان مصرف انرژی به انجام برساند.

کلام آخر

همیشه استفاده از بهترین ها به شما کمک می کند تا کارتان را بهتر پیش ببرید و بتوانید از چند جهت سود کنید؛ دقیقاً مانند زمانی که برای استخر، پمپ درست و مناسبی انتخاب می کنید. با در نظر گرفتن برند هایی که در بالا به شما معرفی کردیم، به هدف تان خواهید رسید. ما نیز در سایت هوایش با بررسی مارک های پمپ استخر؛ انتخاب و خرید را برای شما آسان تر کرده ایم.

 
امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.