مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25

از دیگر مشعل های گازی باکیفیت و دارای راندمان بالا، میتوان مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 را عنوان نمود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که طراحی و ساخت مشعل های گازی متناسب با اصول استانداردهای ایمنی DIN – 4788 صورت می گیرد. بر همین اساس، این تجهیزات سیستم حرارت مرکزی از ضریب ایمنی و امنیت قابل توجهی برخوردار می باشند. از آنجایی که مشعل گازی شوفاژ برای انجام عملیات احتراق، از گاز طبیعی استفاده به عمل می آورد، امنیت و ایمنی این تجهیزات بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. لازم به ذکر است که در راندمان حرارتی و پروسه احتراق، ساختار و شکل شعله مشعل گازی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. مؤلفه هایی مانند جنس، قطعات و متعلقات، مدل، کیفیت ساخت و کارایی مشعل گازی در این زمینه بسیار مؤثر و تاثیرگذار است.

مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 متناسب با اصول و استانداردهای روز دنیا و از بهترین متریال و مواد اولیه ساخته و پرداخته شده است. بازده حرارتی بالا، سرویس و نگهداری مقرون به صرفه، تولید صدای بسیار کم و مصرف بهینه و پایین گاز، برخی از مهمترین ویژگی های مهم و حائز اهمیت مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 تلقی می گردد. مشعل های گازسوز برای تامین سوخت مورد نیاز خود، از گاز طبیعی شهری استفاده می کنند. افزایش هزینه های حامل های انرژی در طی سال های اخیر، میزان مصرف کم و بهینه مشعل های گازی را به یک شاخصه کلیدی و تاثیرگذار برای خریداران تبدیل کرده است. مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 در پرتو استفاده از آخرین تکنولوژی ها و فناوری ها، از میزان مصرف بسیار پایینی برخوردار می باشد. بر اساس بررسی های به عمل آمده، در مقایسه با مدل های هم ظرفیت، مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25، 14 درصد مصرف سوخت کمتری دارد.

مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25

شاخص ترین ویژگی های مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25

بدون تردید، مصرف بهینه سوخت و عدم تولید مواد آلاینده و مضر، بخشی از ویژگی های برجسته و شاخص مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 به شمار می رود. گفتنی است که در انتخاب یک مشعل های گازی ظرفیت و راندمان حرارتی از فاکتورهای تاثیرگذار و مؤثر قلمداد می گردد. بر این اساس،  102000 کیلوکالری بر ساعت، ظرفیت حرارتی مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 می باشد. همچنین گازی طبیعی شهری، سوخت مصرفی مورد نیاز برای این محصول بوده و از قدرت موتوری برابر با 90 کیلو وات بهره می برد. علاوه بر این، 8.8 سانتیمتر قطر لوله شعله پوش و دمپر یا دمنده هوای این مدل مشعل موتورخانه از نوع دستی می باشد. ناگفته نماند که برقی مصرفی این مدل مشعل گازی از نوع تک فاز است.

اخذ گواهینامه استاندارد ملی ایران، مؤید و نمایانگر سطح کیفی بالای ساخت و ایمن و مطمئن بودن مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 می باشد. استفاده از رله کنترل 790 از دیگر مشخصات قابل توجه این محصول به شمار می رود. عملکرد احتراق در این مشعل گازسوز تولیدی ایران رادیاتورتک مرحله ای است. ظرفیت حرارتی مناسب این مشعل گازسوز قابلیت استفاده از آن را در سیستم حرارت مرکزی واحدهای مسکونی، بویلرها و دیگ های بخار امکان پذیر می سازد. همچنین مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25برای استفاده در سوله ها، کارخانجات، خشک شویی ها، نانوایی ها و آبگرمکن های صنعتی، از گزینه های کاربردی و کارآمد به حساب می آید. در این محیط ها برای تامین گرمایش و آبگرم مورد نیاز، این تجهیز به مصرف کنندگان کمک شایانی می نماید. برخورداری از ابعاد 453*417 میلیمتر، ترانس جرقه، پرشر گاز و هوا و شیر برقی باکیفیت، از دیگر مشخصات مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 محسوب می شود.

نقاط قوت مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25

مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 از پایه ها و ارکان اصلی ایجاد گرمایش در موتورخانه ها و شوفاژخانه به حساب می آید. برای ایجاد گرمایش و حریق در سیستم حرارت مرکزی، به وجود یک مشعل گازسوز باکیفیت و بادوام نیاز مبرم می باشد. برخورداری از یک مشعل گازی مطمئن و مرغوب، نیازهای مصرف کننده بابت تولید حرارت لازم برای گرمایش و تامین آبگرم بهداشتی مورد نیاز را به خوبی برآورده می سازد. مشعل گازی مدل RAN 25 در مقایسه با مشعل های گازوئیلی علاوه بر کیفیت ساخت بالا، یک تجهیز بسیار تمیز و کارآمد قلمداد می گردد.

به علت سازگار بودن مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25با گاز طبیعی، اختلاط هوا و در نتیجه فرآیند احتراق با کیفیت بهتر و مطلوب تری انجام می پذیرد. رسوب کردن کربن و تشکیل رسوب بر روی بخش های داخلی مشعل، یکی از دغدغه ها و مشکلات استفاده از مشعل های گازی می باشد. مشعل های گازی ایران رادیاتوربه علت انجام درست و بهینه فرآیند احتراق مانع از ایجاد رسوب در قسمت های مختلف مشعل می شوند. بهره مندی از شعله پایدار و دمنده دارای فشار ایستایی بالا، در کنار برخورداری از شعله مطلوب و شعله شاخه ای، از نقاط عطف مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 به شمار می آید.

فرآیند خرید مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25

بدون تردید، یکی از بهترین راهکارها برای خرید مشعل های گازسوز باکیفیت و بادوام و در عین حال معتبر، مراجعه به فروشگاه اینترنتی هوایش می باشد. این فروشگاه اینترنتی به پشتوانه همکاری مستمر و مداوم با تولیدکنندگان تجهیزات گرمایش و سرمایش، نیازها و توقعات خریداران را به نحو مطلوب برطرف می سازد. ارائه ملزومات تاسیسات ساختمان مانند مشعل گازی شوفاژ و موتورخانه، از میان معتبرترین برندهای کشور، تنها بخشی از گستره خدمات وسیع این فروشگاه آنلاین به حساب می آید.

برای خرید مشعل موتورخانه مطمئن، ایمن و دارای بازده بالا، مراجعه به فروشگاه آنلاین هوایش کمک شایانی می نماید. ارائه تخفیف های باور نکردنی و فوق العاده، خریدی مقرون به صرفه و ماندگار را در این فروشگاه برای خریداران رقم می زند. قابلیت حمل و ارسال تجهیزات و محصولات بر اساس روش دلخواه خریدار، خریدی مطمئن و هوشمندانه و تنوع محصولات، ازبارزترین مزیت های فروشگاه اینترنتی هوایش می باشد.

به طور کلی، در هنگام خرید مشعل های گازسوز مؤلفه و معیارهای مختلفی را باید مدنظر قرار داد. نوع کاربری و نحوه استفاده، ارتفاع از سطح دریا، ظرفیت و بازده مناسب، ایمنی و امنیت، از مهمترین پارامترها در خرید مشعل ایران رادیاتور مدل RAN 25 محسوب می شود.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.