مشعل خوب بخریم

خرید مشعل خوب نتیجه مطالعه و بررسی مشخصات فنی و جزئیات قطعات آن است شما باید یک مشعل خوب خریداری کنید و این خرید میتواند در زمان استفاده به شما امنیت و آرامش را هدیه کند و به لحاظ اقتصادی هم در هنگام خرید وهم در مدت زمان استفاده برای شما توجیه اقتصادی داشته باشد .

مشعل شوفاژ خوب باید چند مزیت داشته باشد در ابتدا چون ما ایرانی هستیم باید محصول ایرانی خریداری کنیم وخوب است بدانید که خرید تولیدات ساخت ایران باعث شده که کیفیت محصولات ایرانی به مراتب نسبت به قبل بهتر و بهتر شود .
مصرف انرژی گزینه ای است که نمیتوان به آن بی اعتنا بود . مشعل گازی خوب مشعلی است که علاوه بر مصرف پائین گاز بالاترین ضریب تولید حرارت را داشته باشد شما هنگامی متوجه خرید یک مشعل خوب میشوید که مبلغ مندرج در قبض گاز شما متفاوت از دفعات قبل باشد .
مشعل خوب مشعلی است که در زمان آرامش خود در منزل صدای کارکرد مشعل را متوجه نشوید یا حداقل نسبت به مشعل قبلی کم صدا تر باشد .
مشعل خوب مشعلی است که در هنگام خرابی همه سرویس کاران توانایی تعمیر و راه اندازی آن را داشته باشند.
مشعل خوب مشعلی است که قطعات آن به وفور در بازار یافت شود و در نهایت مشعل خوب مشعلی است که هنگام خرید از پائینترین قیمت نسبت به محصولات مشابه برخوردار باشد.

پس اگر شما مشعل شوفاژی خریداری کردید که ایرانی باشد ، کیفیت مطلوبی داشته باشد ، مصرف گاز کم  و ضریب بالای حرارتی داشته باشد ، کم صدا باشد از قابلیت سرویس دهی خوبی برخوردار باشد ، خدمات پس از فروش مناسبی به همراه داشته باشد و از قیمت مناسب بهره مند باشد بدانید که مشعل خوب خریداری کردید.
موتورخانه شوفاژ قلب تپنده ساختمان است و مشعل شوفاز تنظیم کننده ضربان این عضو مهم است اکنون باید مشعل خوب  بخرید .
در بین تمامی برندهای مشعل شوفاژ از نام مشعل البرز با سابقه طولانی نمیتوان گذشت این مشعل با طراحی مهندسی و ایجاد تحول ساختاری در صنعت مشعل کماکان از پر فروش ترین و محبوبترین مشعل های موجود در بازار ایران است ظرفیتهای مختلف از 100 هزار کیلوکالری تا 6میلیون کیلوکالری در ساعت وتنوع در مدلهای مشعل گازسوز،  مشعل گازوئیل سوز و مشعل دوگانه سوز برای خریداران و مصرف کنندگان دامنه انتخاب با کاربردهای متفاوت را به همراه دارد.

در صنایع مختلف به دلیل ارزش حرارتی بالا مشعل گازوئیل سوز بسیار پر مصرف است این درحالی است که در صنایع کوچکتر مشعل گازسوز از توجیه اقتصادی بهتری برخوردار است در ویلاهای مسکونی و کارخانجات صنعتی که احتمال قطع گاز یا کمبود گازوئیل محتمل است مشعل دوگانه سوز میتواند بهترین گزینه باشد.
مشعل البرز به صورت سفارشی  ساخت انواع مشعل گازسوز ،مشعل گازوئیل سوز و مشعل دوگانه سوز را تا ظرفیت 40 میلیون کیلوکالری را در برنامه کاری خود دارد. رزومه ساخت مشعلهایی با ظرفیت بالا گواه بر این دارد که مهندسان طراح و خلاق این کارخانه مسیر درستی را در تحقق اهداف مشتری مداری و برندسازی محصول طی کرده اند .مشاوره تلفنی هوایش تلفن:02173092


برای آگاهی بیشتر و خرید هوشمندانه و آگاهانه جداول و کاتالوگ های فنی را حتما مطالعه کنید .میتوانید با برقراری تماس با شماره73092 021 از کارشناسان مجرب در انتخاب محصول بهره مند شوید.مشاوره تلفنی هوایش تلفن:02173092

موُلف : مسعود بختیاری

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.