مشعل کم مصرف GMG

انتخاب  یکی از بهترین شیوه ها برای کاهش هزینه های مصرفی و صرفه جویی بهینه در مصرف انرژی به شمار می رود. با توجه به فراگیر شدن خرید و استفاده از مشعل های گازسوز در میان خریداران، مصرف پایین انرژی و کارکرد پایدار و مطلوب این تجهیزات بیش از پیش اهمیت و ضرورت یافته است. از آنجایی که مشعل های گازی برای ایجاد شعله و تامین گرمایش در سیستم های حرارت مرکزی مورد استفاده واقع می شوند، صرفه جویی در مصرف انرژی یک مؤلفه مهم و حائز اهمیت در این زمینه محسوب می گردد. شرکت تولیدیایران رادیاتوردر جهت برآورده ساختن این نیاز، مدل های مختلفی از مشعل های گازی کم مصرف و کم صدا را تولید و به خریداران عرضه می نماید. بر همین اساس، مشعل های گازسوز این برند داخلی، در بین خریداران از محبوبیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.

مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG در پرتو استفاده از فناوری Low excess air علاوه بر راندمان حرارتی بالا، مصرف بسیار پایین و بهینه ای دارد. 14 درصد مصرف سوخت کمتر این مشعل گازی به خوبی بر این امر صحه می گذارد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که مشعل های گازی سری GMG در سه مدل متنوع GMG 220، GMG 110 و GMG 85 طراحی و تولید می گردند. با توجه به ظرفیت حرارتی مختلف این مشعل ها، از این تجهیزات در مصارف گوناگون استفاده به عمل می آید. به لطف استفاده از آخرین استانداردهای روز در ساختار مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG درصد تولید مواد آلاینده و گازهای سمی در این محصول بسیار کم و حتی ناچیز می باشد. ناگفته نماند که امکان کارکرد با گاز LPG و گاز طبیعی شهری، از نقاط قوت مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG به شمار می آید.

مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG

بارزترین مشخصات مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG

اگرچه مصرف بهینه و مطلوب یکی از ویژگی های اهم و مهم مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG تلقی می گردد، اما این سری مشعل گازی از مشخصات برجسته دیگری نیز برخوردار می باشد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که اغلب مشعل های تولید ایران رادیاتورتحت لیسانس درایزلر آلمان قرار دارند. بر این اساس، از لحاظ دوام و سطح کیفی قطعات و متعلقات، این محصولات از وضعیت مطلوب و مناسبی بهره مند می باشند. علاوه بر این، عملکرد بی صدا و عدم ایجاد سروصداهای اضافی، در کنار مجهز شدن به جدیدترین فناوری ها، مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG را به یک تجهیز کاربردی و راهگشا در عرصه تاسیسات ساختمان تبدیل کرده است.

شایان ذکر است که برخورداری از بازده حرارتی مناسب مشعل موتورخانه، راندمان بالای سیستم حرارت مرکزی در تامین گرمایش و آبگرم بهداشتی را با خود به همراه دارد. همچنین برخورداری مشعل گازسوز از شعله نگهدارنده پایدار و یکنواخت، در انتقال گرمای لازم به محیط پیرامون تاثیر مطلوبی از خود برجای می گذارد. مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG به لطف بهره مندی از شعله نگهدارنده، شعله شش شاخه ای و برخورداری از فناوری پیش مخلوط نسبی، از کارآمدترین و کاربردی ترین مشعل های گازی برای تجهیز دیگ های چدنی و فولادی و موتورخانه ها قلمداد می گردد. لازم به ذکر است که مشعل های سری GMG از بازده حرارتی 85000 الی 190000 کیلوکالری بر ساعت و طول شعله 537 و 607 میلیمتر برخوردار می باشند. به همین جهت مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG متناسب با مدل تولیدی،

ماهیت مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG

به طور کلی، موتورخانه مرکزی یا به تعبیری سیستم حرارت مرکزی از قسمت های مهم و حائز اهمیت واحدهای مسکونی محسوب می شود. در این میان، قلب و کانون اصلی این سیستم مشعل گازی شوفاژمی باشد. مشعل گازی با انجام عملیات احتراق و تشکیل شعله، علاوه بر گرما بخشی محیط، آبگرم بهداشتی مورد نیاز را در اختیار افراد قرار می دهد. برای محقق ساختن این امر و استفاده از نهایت بهره وری مشعل گازی، سالم و باکیفیت بودن این تجهیز از فاکتورهای مؤثر و تاثیرگذار به حساب می آید. مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG ضمن ایجاد اتمسفری با قابلیت کنترل و یکنواخت، دمایی یکپارچه و پایدار را در سیستم حرارت مرکزی ایجاد می سازد.

میزان مصرف انرژی پایین، توان حرارتی مطلوب و بالا، اتلاف انرژی کم و کارکرد بی صدا و آرام، با ساختار مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG گره خورده است. ایجاد حرارت و تولید گرمایش در این مدل مشعل گازی توسط تلفیق گاز و هوا صورت می گیرد. بر همین اساس، مشعل موتورخانهGMG برای گرمایش محیط، بخار و آب از توان و قدرت بسیار بالایی برخوردار می باشد. گازی شهری و گاز مایع منبع تغذیه این مدل مشعل های گازسوز بوده و علاوه بر مصرف بهینه سوخت، از قیمتی مقرون به صرفه بهره می برند. همچنین هزینه سرویس و نگهداری مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG بسیار کم و مقرون به صرفه می باشد.

مقرون به صرفه ترین روش خرید مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG

بدون تردید، خرید مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب، مورد دلخواه و توجه بسیاری از خریداران قرار دارد. از سوی دیگر، نوسانات و بی ثباتی قیمت ها، امکان خرید مناسب و بهینه را برای افراد میسر نمی سازد. فروشگاه اینترنتی هوایش به پشتوانه سال ها حضور در حوزه تجهیزات تاسیسات ساختمان و در جهت افزایش رفاه حال خریداران، ارائه مشعل های گازسوز را با قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه در دستور کار قرار داده است.

تنوع بالای محصولات، تخفیف های فوق العاده، ارسال محصول بر اساس خواسته مشتری و عرضه تجهیزات باکیفیت، تنها بخشی از مزیت های فروشگاه اینترنتی هوایش به شمار می رود. ناگفته نماند که در این فروشگاه کلیه ملزومات و تجهیزات تاسیساتی نظیر مشعل گازی شوفاژ، با گارانتی معتبر به فروش می رسند.

مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG در ردیف تجهیزات ایمن و مطمئن و در عین حال پرکاربرد در بازار تاسیسات کشور ما به حساب می آید. علاوه بر این، طراحی بر اساس آخرین استانداردها، سطح فنی و کیفی بسیار بالا، کارکرد و بازده مطلوب، از مهمترین مزیت های خرید مشعل کم مصرف ایران رادیاتور مدل GMG تلقی می گردد.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.