معایب پکیج بوتان مدل پارما

معایب پکیج بوتان

پکیج دیواری بوتان جزء پکیج های پرطرفداری هستند که اولین بار در سال ۹۳ از آنها رونمایی شد و در همان سال هم به صورت آزمایشی از آنها استفاده کردند و همین باعث شد تا در بین مردم محبوبیت پیدا کنند و هرسال نسل جدیدی از این پکیج ها روی کار بیایند؛ اما مسئله  ای که خیلی مهم است، معایب پکیج بوتان مدل پارما می باشد که در این مقاله تصمیم گرفتیم این بحث را گسترش دهیم و با شما در موردش صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

معایب پکیج بوتان

دلیل گفتن معایب پکیج بوتان مدل پارما این است که باید شما را با واقعیت روبرو کنیم؛

  • یکی از مشکلات رایج که در مورد این پکیج ها وجود دارد، ظرفیت حرارتی آنهاست که البته می‌ توان به آن میزان حرارت تولید شده توسط دستگاه گفت که باعث می شود نصب پکیج های دیگر مثل مدل پرلا یا پاویا ظرفیت حرارتی اش کمتری باشد که یک عیب به حساب می آید.
  • در مورد دیگر معایب این پکیج ها در مدل پارما باید گفت نسبت به دو مدلی که در بالاتر نام بردیم، به طور کل کیفیت پایین‌تری دارد اما از پکیج های بوتان مدل بیتا کیفیت و راندمانش بالاتر است و در نتیجه همه چیز بستگی به این دارد که می خواهید پکیج ها را تا چه مدت و در چه مکانی استفاده کنید تا ببینید که آیا کیفیت آن برای شما راضی کننده است یا خیر.
  • یکی دیگر از معایب پکیج بوتان مدل پارما این است که ظرفیت های ۲۲ هزار و ۲۴ هزار دارد؛ اما در ظرفیت های این چنینی باید آنها را برای متراژ های ۱۰۰ تا ۱۴۰ متر استفاده کنید که در غیر این صورت اگر متراژ بزرگ است و میخواهید آنها را در سالن های بزرگ به کار بگیرید، این مدل برای شما مناسب نخواهد بود.

چه شرایطی را باید قبل از نصب دستگاه پکیج بوتان مدل پارما در نظر بگیریم؟

بعد از اینکه با معایب پکیج بوتان مدل پارما آشنا شدید، باید به سراغ تنظیمات آن بروید. در واقع اگر تنظیمات آن ها درست انجام شود، بازدهی بالای ۹۰ درصد خواهد داشت و کارهایی که باید انجام دهید، این است که اول اقدامات لازم جهت انجام تنظیمات را بدانید و شرایط زیر را بشناسید که شامل این موارد می باشد:

  • وجود انشعاب لوله آب سرد و لوله آب گرم در محلی که قرار است پکیج را نصب کنید و همچنین وجود شیرآلات مربوطه
  • وجود انشعاب لوله گاز در نزدیک محل نصب
  • وجود دهانه و دودکش استاندارد در قسمت بالای محل نصب

چگونه باید تنظیم فشار پکیج بوتان مدل پارما را انجام دهیم؟

اگر پس از خرید پکیج دیواری متوجه شدید که فشار پکیج خیلی بالا رفته است، برای این که بتوانید فشار آن را پایین بیاورید، باید پیچ هواگیری یکی از رادیاتورهایی که به پکیج فشار وصل شده است را باز کنید تا فشار کم شود که در چنین حالتی این مشکل برطرف خواهد شد.

چگونه باید تنظیم فشار پکیج بوتان مدل پارما را انجام دهیم؟

 بعد از اینکه این کار را کردید، حتما باید شیر هواگیری رادیاتور ها را هم با دقت و درستی ببندید تا هوا دوباره وارد رادیاتور نشود، زیرا فشار بالا خواهد رفت اما اگر با یکی دیگر از معایب پکیج بوتان مدل پارما آشنا شدید و متوجه شدید که فشار آب، مدام در حال پایین آمدن می باشد، پس باید اقدام کنید که کمی فشار بالا برود.

 در چنین حالتی اول باید این سیستم را خاموش کنید. بعد از اینکه دستگاه به اندازه کافی سرد شد، ببینید که فشار واقعی دستگاه چقدر است. بعد از آن شیر پرکن که در قسمت زیر دستگاه قرار می گیرد را باز کنید. اینکه چقدر باید شیر پرکن را باز کنید، بستگی به این دارد که کمبود فشار چقدر است.

اگر کمبود فشار کمتر از یک بار بود، باید شیر پرکن را تا انتها باز کنید تا فشار از دست‌ رفته سریع تر جبران شود؛ اما فقط اگر یک یا دو دهم باز بود و با کمبود فشار مواجه بودید، نیاز نیست که شیر را تا آخر باز کنید.

کلام آخر

آشنا شدن با معایب پکیج بوتان مدل پارما یکی از بهترین راهکارهایی است که از طریق آن می توانید تصمیم بگیرید که این پکیج را تهیه کنید یا خیر؛ اما اگر باز هم با وجود دانستن معایب آن و در نظر گرفتن محلی که قرار است پکیج را در آن قرار دهید، نیازمند خرید این پکیج ها هستید‌ توصیه ما مراجعه به سایت هوایش است که بهترین و باکیفیت ترین نوع پکیج ها را در اختیار شما قرار می دهد.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.