معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو

پمپ استخری لئو

پمپ استخری یکی از تجهیزات مهم برای استخر و تصفیه آب استخر می باشد که برای هر استخری لازم است که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو می پردازیم.

پمپ استخری لئو هوایش

معرفی پمپ استخری لئو

در مورد معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو می توان گفت که این پمپ ها دارای سیم پیچی مسی برای الکتروموتورها هستند و مقاوم در برابر حرارت و خوردگی می باشند و بلبرینگ این پمپ تولید کمپانی c&u است . قدرت مکش این پمپ تا ۵/۳ مترمکعب و آبدهی آن ۸ تا ۲۶ مترمکعب می باشد . الکتروموتورهای آن تک فاز و محافظ حرارت داخلی دارد و مقاومت بدنه آنها تا ۳۵ درجه سانتیگراد در برابر حرارت می باشد . این پمپ ها دارای چندین قطعه هستند که در جلوی پمپ قرار گرفته است مانند موگیر ، استیرنر ، سبد پلاستیکی می باشد که جنس بدنه آن از ترکیب پلاستیک و پلیمر است که بسیار مقاوم است و شفت آن از جنس استیل که در برابر خوردگی مقاوم است .

انواع پمپ استخری لئو

در مورد معرفی این پمپ ها می توان به این موضوع اشاره کرد که این پمپ ها از بهترین پمپ های استخری هستند که شرکت لئو تولید کننده آن است و برای سیرکوله کردن آب استخر و تصفیه آب استخر بدون نیاز به صافی بسیار کاربرد دارد . این پمپ ها دارای مدل های مختلفی هستند که توسط نمایندگی ها در ایران به بازار عرضه می شوند. کیفیت این پمپ ها بالا و از نوع پمپ خودمکش هستند. به همین منظور برای خرید انواع پمپ های لئو شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت هوایش ارتباط برقرار کنید.

پمپ استخری لئو مدل XKP2204

یکی از موارد معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو مدل XKP2204 است که جزو بزرگترین سایز پمپ استخری است . این پمپ دارای استرینر یعنی موگیر است و از ورود ذرات موجود در آب استخر به داخل پمپ جلوگیری می کند . بدنه آنها ترموپلاستیک است و حداکثر دمای سیال آن ۴۰ درجه سانتیگراد است . دارای شفت استیل ۳۰۴ ضد زنگ می باشد. دبی این پمپ ها ۳۰ مترمکعب بر ساعت و هد پمپ ۸/۱۷ متر است و ولتاژ آن ۲۲۰ ولت است و قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ ۲/۱ -۱۰/۲ -۲/۲ اینچ است . برای خرید این نوع پمپ استخری شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه فرمایید.

پمپ استخری لئو مدل XKP804

یکی دیگر از معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو مدل XKP804 است که دبی آن ۱۸ مترمکعب است و هد پمپ ۸/۱۰ متر است و حداکثر عمق مکش این پمپ ۵/۳ متر است و ولتاژ آن ۲۲۰ ولت است و دارای گارانتی معتبر می باشد و از پرفروش ترین پمپ ها در ایران است و توسط شرکت هوایش به بازار عرضه می شود.

پمپ استخری لئو مدل XKP1104

یکی دیگر از معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو پمپ استخری مدل XKP1104 است که قطر دهانه ورودی و خروجی همه مدل های لئو یکسان است و طرفداران بسیاری این مدل دارد و بسیار مقرون به صرفه است . قدرت آن ۱/۱ و دبی ۱۸ و هد آن ۸/۱۴ است و قدرت مکش آن ۱ اینچ می باشد. این پمپ استخری توسط شرکت هوایش به بازار عرضه می شود.

کاربرد انواع پمپ استخری لئو

انواع پمپ استخری لئو دارای کیفیت بالا و مقاومت بالا و قدرت مکش و آبدهی بالایی دارد و برای تمام استخرهای خانگی ، عمومی ، جکوزی قابل استفاده می باشد.

خرید پمپ استخری لئو

در مورد معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو و خرید این پمپ ها باید گفت که این پمپ ها طرفداران زیادی دارد و به علت قیمت مناسب و کیفیت بالا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است که به همین منظور شما می توانید برای خرید این پمپ ها به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه خرید و قیمت این پمپ ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

معرفی مدل ها و انواع پمپ استخری لئو را بیان کردیم که این نوع پمپ استخری جزو بهترین پمپ ها برای تصفیه آب استخر هستند که به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش این نوع پمپ استخری اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : میزان مصرف برق پمپ استخری

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.