میزان مصرف برق پمپ استخری

پمپ استخری

همانطور که می دانید این پمپ ها دارای راندمان پایین و تک سرعته و یا به صورت طولانی مدت از آنها استفاده می شود انرژی زیادی را به هدر می دهند و مصرف برق آنها افزایش پیدا می کند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی میزان مصرف برق و سنجش به صرفه بودن خرید پمپ استخری می پردازیم.

 

روش های کاهش انرژی برق پمپ استخری

استفاده به اندازه از آن

یکی از راه های کاهش میزان مصرف برق در آنها میزان نیاز استخر به فیلتراسیون و تصفیه می باشد . راندمان و عملکرد درست و فیلتر بر میزان روشن بودن آن تاثیر می گذارد که معمولا باید حداقل ۸ ساعت و حداکثر ۱۶ ساعت روشن باشند که اگر بیشتر از این زمان پمپ استخری کار کند میزان کارایی آن کم و مصرف برق آن بالا می رود.

کاهش جریان محدودیت ها

مقاومتی که پمپ باید از آن عبور کند برابر با میزان کاری است که موتور باید انجام دهد . سوپاپ ها ، شیرهای جهت دار ، کلرسازها ، دستگاه تصفیه همه باعث محدودیت می شوند و باید لوله ها به سمت استخر خم باشند تا کارایی سیستم بهتر باشد و چرخش یا خم در لوله ها باعث مقاومت سیستم می شود  به همین منظور شما می توانید برای خرید این محصول با شرکت هوایش ارتباط برقرار کنید.

پمپ استخری و مصرف برق آن

استفاده از پمپ های دور متغیر

یکی دیگر از راه ها استفاده از پمپ های دور متغیر است تا انرژی کمتری مصرف شود که می توانند مصرف انرژی را از ۵۰ تا ۸۰ درصد کاهش دهند و سرعت آنها کمتر و انرژی کمتری مصرف می کنند و البته این انرژی را با توجه به نیاز استخر باید تنظیم کرد.

استفاده از پمپ دو سرعته

دو سرعته ها هم باعث کاهش میزان مصرف برق پمپ استخری می شوند و نسبت به تک سرعته مصرف انرژی را تا ۳۰ درصد کاهش می دهند . این محصول دارای سرعت پایین ولی عملکرد آن با سرعت بالا است و دارای تایم کلاک مخصوص است و موتور آهن ربای دائمی دارند و در صورت استفاده درست از آنها می توانید هزینه ها و مصرف برق استخر را کاهش دهید به همین منظور برای خرید آن ها شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت هوایش ارتباط برقرار کنید.

استفاده از ضد عفونی کننده ها

یکی دیگر از راه های کاهش میزان مصرف برق پمپ استخری استفاده از ضد عفونی کننده ها می باشد که افزایش یک ضد عفونی کننده باعث می شود که پمپ کمتر کار کند و آب تمیز و بهداشتی می شود که شما می توانید برای اطلاع از قیمت این پمپ های استخری به سایت شرکت هوایش مراجعه کنید و قیمت انواع پمپ استخری و تجهیزات دیگر را مشاهده نمایید.

حفظ تعادل آب استخر

تعادل شیمیایی آب استخر هم بسیار مهم است و باعث کاهش مصرف برق می شود و کیفیت آب را بالا می برد و تعادل خوب آب  و اقدامات بهداشتی و فیلتراسیون را کاهش می دهد و باعث می شود که مصرف برق کاهش پیدا کند .

خرید پمپ استخری

می توانید بهترین پمپ استخری که کیفیت بالا و عملکرد بالا داشته باشد را انتخاب کنید و در هنگام خرید په این نکته توجه کنید که هر چه اسب بخار بیشتر باشد انرژی مصرف برق آن هم بالاتر می رود به همین منظور برای خرید انواع پمپ استخری شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه خرید و قیمت آنها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

راه های کاهش میزان مصرف برق پمپ استخری را بیان کردیم و زمان روشن بودن آنها در تابستان ۶ ساعت و در زمستان ۴ ساعت می باشد و این فاصله زمانی باعث می شود که شما در هزینه ها صرفه جویی کنید به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش انواع آن اطلاع حاصل کنید.

 

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.