نگاهی به رادیاتور پانلی ایساتیس

رادیاتور ایساتیس

بدون تردید، رادیاتور پانلی ایساتیس ، در ردیف بهترین و باکیفیت ترین رادیاتورها در بازار تجهیزات تاسیساتی کشور محسوب می شود. کیفیت ساخت بالا، تولید متناسب با آخرین استانداردهاو تکنولوژی روز و برخورداری از ظرفیت حرارتی مطلوب، از بارزترین شاخصه های رادیاتور ایساتیس به حساب می آید. همچنین به منظور برآورده ساختن نیازها و توقعات مصرف کننده، این محصول در سایزها و ابعاد مختلف طراحی و تولید می گردد. لازم به ذکر است که برای تامین گرمایش مورد نیاز ساختمان به ویژه با شروع فصل سرما، استفاده از تجهیزات و تاسیسات گرمایشی بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. در این میان ، رادیاتور شوفاژ به عنوان یک مبدل حرارتی از تجهیزات گرمایشی متداول و معمول در ساختمان ها به شمار می رود. در این دستگاه ها فرآیند ایجاد گرمایش فضای مورد استفاده با تولید آب گرم توسط موتورخانه یا پکیج و جریان پیدا کردن آن در رادیاتورها به بهترین نحو صورت می گیرد.


برای مشاهده قیمت و مشخصات رادیاتور ایساتیس کلیک کنید .


کاربری رادیاتور پانلی ایساتیس

در حال حاضر و به منظور تامین گرمایش فضاهای مسکونی، تجاری و اداری تجهیزات مختلفی در دسترس مصرف کننده قرار دارد. یکی از تجهیزات باکیفیت و مقرون به صرفه در این زمینه به رادیاتور ایساتیس اختصاص پیدا می کند. راندمان بالا، ویژگی های منحصر به فرد، تنوع بالا در رنگ، ابعاد و ظرفیت، این محصول را در سبد خرید بسیاری از خریداران جای داده است. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که گروه صنعتی ایساتیس فعالیت خود را در حوزه محصولات برودتی و حرارتی از سال 1385 در کشور آغاز نمود. برند ایساتیس به پشتوانه استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های متخصصان جوان ایرانی موفق گردید محصولات باکیفیتی نظیر رادیاتور و پکیج دیواری را به بازار تاسیسات کشور تزریق نماید.

 

مهمترین شاخصه های رادیاتور پانلی ایساتیس

رادیاتور پانلی ایساتیس با استفاده از استانداردها و فناوری های روز دنیا تولید و رهسپار بازار کشور می شود. ضریب حرارتی از امتیازات برجسته رادیاتورهای پنلی به شمار می رود. این رادیاتور با برخورداری از ضریب حرارتی بالا، در زمره برترین ها در میان تولیدکننده های داخلی تلقی می گردد. رادیاتورهای پانلی به صورت تابشی انرژی گرمایی را در فضا پراکنده می سازند. به همین جهت، تماس با این محصولات ضمن بی خطر بودن، موجب سوزش و آسیب دست نمی شود. غالبا رادیاتور پنلی از متریالی مانند فولاد مقاوم و آلومینیوم سبک ساخته و پرداخته می شود. سطح تماس بالا با فضای پیرامون و اشغال فضای کم، از نقاط عطف این رادیاتورها قلمداد می گردد.

یکی از امتیازات ویژه رادیاتور پانلی ایساتیس به کم جا بودن آن مربوط می شود. رادیاتور ایساتیس ضمن اشغال فضای کم در خانه، به علت کم وزن و نازک بودن به سهولت نصب می گردد. ضریب ایمنی و امنیت رادیاتورهای پانلی در مقایسه با رادیاتورها قدیمی بسیار بالا می باشد. به همین جهت، پنل این محصول بیش از اندازه گرم و داغ نمی شود. این ویژگی سبب شده از رادیاتورهای پانلی به عنوان حوله خشک کن نیز استفاده به عمل آید. از دیگر ویژگی های مهم رادیاتور پانلی ایساتیس میتوان به طراحی مدرن و چشم نواز آن اشاره نمود. برخورداری از تنوع طرح و شکل، قابلیت همخوانی رادیاتور با سبک معماری و دکوراسیون محیط خانه را محقق می سازد. در ساختار رادیاتورهای پنلی یک ترموستات تعبیه شده که قابلیت تنظیم دما را به منظور نگهداری دمای مطلوب در ساختمان یا اتاق فراهم می آورد.

ویژگی های رادیاتور پانلی ایساتیس

  • سازگار بودن با انواع سیستم های گرمایشی و پکیج
  • ضریب ایمنی بالا
  • سهولت در نصب و راه اندازی
  • کم جا بودن
  • طول عمر مفید
  • قیمت مقرون به صرفه
  • پخش گرمای یکنواخت در محیط
  • راندمان حرارتی مطلوب

راهنمای خرید رادیاتور پانلی ایساتیس

در حال حاضر رادیاتور پنلی به یکی از انتخاب های کاربردی بسیاری از افراد برای تامین گرمایش محیط خانه تبدیل شده است. بر همین اساس، این مدل رادیاتور در ردیف رادیاتورهای پرطرفدار و محبوب تلقی می گردد. به طور معمول رنگ پنل این نمونه تجهیزات گرمایشی سفید بوده اما تولید آن در رنگ های دیگر نیز امکان پذیر می باشد. همچنین رادیاتورهای پانلی در مقایسه با نسل های قبلی از کارایی و کیفیت بهتری بهره می برند. از سوی دیگر، خرید رادیاتور با توجه به برندهای متنوع موجود در کشور میتواند برای خریداران به یک چالش و دغدغه تبدیل شود.

در خرید رادیاتور پانلی ایساتیس مؤلفه های متعددی مانند گارانتی محصول، استاندارد بودن، کیفیت ساخت، دو طرفه بودن حالت نصب، نوع پرس، ظرفیت حرارتی رادیاتور و کیفیت و ضخامت فلز استفاده شده بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. سطح کیفی و ضخامت ورق استفاده شده در رادیاتور پانلی ایساتیس بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد. به همین جهت، علاوه بر مقاومت بالا، گرمادهی و بازدهی مطلوبی را با خود به همراه دارد. رادیاتورهای پنلی ایساتیس از گارانتی معتبر 15 ساله برخوردار هستند. متناسب بودن ظرفیت گرمایشی رادیاتور پانلی با محیط مورد استفاده در تامین گرمایش فضا و جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار حائز اهمیت است. رادیاتور پانلی ایساتیس در اندازه های متنوع 40 الی 200 سانتیمتر طراحی و به مرحله تولید می رسد. خریداران میتوانند متناسب با نوع نیاز خود رادیاتور مورد نظر را تهیه نمایند.

خرید مقرون به صرفه رادیاتور پانلی ایساتیس

مراجعه به فروشگاه اینترنتی هوایش یکی از بهترین روش ها برای خرید مقرون به صرفه رادیاتور پانلی ایساتیس به شمار می رود. در این فروشگاه مدل های متنوع و جدید رادیاتورهای پنلی به منظور برآورده ساختن نیاز مصرف کننده موجود می باشد. برخورداری از قیمت مقرون به صرفه و رقابتی یکی از مزیت های برجسته فروشگاه اینترنتی هوایش محسوب می شود. همچنین ارائه تخفیف های مناسب میتواند یک خرید کاربردی و به یادماندنی را برای خریداران و مشتریان این فروشگاه معتبر اینترنتی رقم بزند. عرضه تجهیزات باکیفیت و معتبر مانند انواع رادیاتور شوفاژ و پکیج، بخشی از گستره وسیع محصولات این فروشگاه اینترنتی را نمایان می سازد.

سخن پایانی 

شایان ذکر است که رادیاتور پانلی ایساتیس در ظرفیت های متنوع و در دو مدل ایکاروس و آفتاب به بازار عرضه می گردد. در مقایسه با دیگر برندها، رادیاتورهای پنلی ایساتیس از ظرفیت حرارتی و میزان گرمادهی بالایی برخوردار می باشند. علاوه بر این، طراحی منحصر به فرد و متمایز، وزن سبک، سهولت در حمل و جابجایی و نظافت آسان و راحت، از نقاط عطف این رادیاتور میباشد .

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.