پمپ تصفیه استخری ایماکس

پمپ استخری ایماکس

پمپ استخری ایماکس از جمله تجهیزات کاربردی و کارآمد برای تصفیه آب استخرها از مواد ناخالص و ذرات ریز می باشد. برند ایماکس یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه طراحی و تولید پمپ های استخری به شمار می رود. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پمپ استخری برند ایماکس در بیش از یازده مدل مختلف تولید و به خریداران و مصرف کنندگان این تجهیزات عرضه می گردد. به طور کلی، تصفیه آب استخرها اعم از خصوصی و عمومی از لحاظ سلامت و بهداشت افراد از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. وجود مواد و ذرات ریز و ناخالصی ها مختلف موجود در آب میتواند سلامت و تندرستی افراد را تحت شعاع خود قرار دهد. یکی از روش های کاربردی و راهگشا برای جلوگیری از این امر، به استفاده از پمپ استخری اختصاص پیدا می کند. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی مشخصات پمپ استخری ایماکس میپردازیم.

 


برای مشاهده قیمت و مشخصات پمپ استخری ایماکس کلیک کنید .


معرفی پمپ استخری ایماکس 

پمپ استخری ایماکس از جمله وسایل و تجهیزات لازم و ضروری برای استخرهای خصوصی و عمومی به شمار می رود. علاوه بر این، پمپ های استخری در تصفیه آب استخرها تاثیر مطلوب و بسزایی از خود برجای می گذارند. در این زمینه باید خاطر نشان کرد که پمپ های استخری به عنوان یکی از قسمت های مهم و حائز اهمیت سیستم تصفیه استخر به حساب می آیند. پمپ استخری ایماکس نیز از این قاعده مستثنا نبوده و ضمن به گردش در آوردن جریان آب، فرآیند تصفیه و تمیزی آب را به بهترین شکل انجام می دهد. بدون تردید، کیفیت و زلالی آب وارد شده به استخر به ویژه استخرهای خصوصی از پارامترهای بسیار مهم محسوب می شود. پمپ استخری ایماکس علاوه بر تصفیه مطلوب، آب زلال و باکیفیت را در فضای استخرها جاری می سازد. لازم به ذکر است که پمپ های استخری یکی از تجهیزات جدا نشدنی و لاینفک ساختار بسیاری از استخرها تلقی می گردند.

 

چرا پمپ استخری ایماکس

با توجه به استفاده گسترده ای از افراد از استخرها، مجهز کردن این فضاها به تجهیزات کاربردی و کارآمد به منظور افزایش سطح کیفی آب و جلوگیری از رشد و گسترش عوامل بیماری زا، بیش از پیش اهمیت و ضرورت پیدا می کند. برخورداری استخر از سیستم تصفیه و فیلتر استخری مناسب و مطلوب، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکارها برای جامه عمل پوشاندن به این نیاز مهم می باشد. بر همین اساس، امروزه استفاده از پمپ های استخری به منظور انجام فیلتراسیون و تصفیه مناسب آب، با استقبال گسترده ای همراه شده است. شایان ذکر است که استفاده از فیلترهای استخری قوی تر و کارآمد تر، تصفیه مناسب و مطلوب تر آب وارد شده به استخر را با خود به همراه دارد.

پمپ استخری ایماکس به علت برخورداری از توان و قدرت بالا، در کنار مصرف بهینه انرژی، در ردیف بهترین پمپ های تصفیه آب استخر قلمداد می گردد. قدرت موتور مناسب پمپ ایماکس، فرآیند تصفیه و زلال سازی حوضچه های آب و استخر و جکوزی را به بهترین نحو انجام می دهد. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید پمپ های استخری، کیفیت ساخت و دوام این محصول می باشد. از آنجایی که فیلتر استخری همواره در معرض آب و رطوبت قرار دارد، احتمال زنگ زدگی و خوردگی این تجهیز به صورت چشمگیری افزایش پیدا می کند. بر همین اساس، متریال استفاده شده در ساختار پمپ های استخری عامل مهمی در جلوگیری از فرسایش پمپ در برابر عوامل محیطی و شیمیایی می باشد. پمپ استخری ایماکس به علت برخورداری از بدنه باکیفیت فایبرگلاس از دوام و مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی مختلف بهره می برد. همچنین این ویژگی در کاهش میزان زنگ زدگی و خوردگی پمپ استخری ایماکس بسیار تاثیرگذار و مؤثر می باشد. برخورداری از استاندارد ضد آب IPX5 از نقاط عطف پمپ های استخری ایماکس محسوب می شود.

 

مزیت ها و موارد کاربرد پمپ استخری ایماکس

برخورداری از الکترو موتور باکیفیت و قدرتمند در کنار بدنه مقاوم و بادوام، از برترین مزیت های پمپ استخری ایماکس تلقی می گردد. علاوه بر این، مجهز شدن به پروانه بادوام از جنس پلاستیک فشرده و استفاده از مکانیکال سیل ها و شفت های استنلس استیل در ساختار، فیلتر شنی استخر ایماکس را به یکی از پمپ های استخری باکیفیت و مرغوب در میان بسیاری از مصرف کنندگان مبدل ساخته است. همچنین اخذ تمامی گواهینامه استاندارد و ایمنی اروپا، مؤید سطح کیفی و فنی بسیار بالای این محصول می باشد.

توان آبدهی بالا، از دیگر مزیت های بارز و برجسته این به حساب می آید. مضاف بر این، پمپ های استخری برند ایماکس در ردیف تجهیزات کم مصرف و دارای مصرف بهینه انرژی محسوب می شوند. کارایی بالا و قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی از دیگر مزیت های قابل توجه پمپ استخری ایماکس تلقی می گردد. گفتنی است که مهمترین کاربرد پمپ های استخری برند ایماکس برای سیرکوله و تصفیه آب استخرها می باشد. بر همین اساس، استفاده در ساختار استخر و جکوزی، استخرهای عمومی و خصوصی و حوضچه های آب، به منظور انجام فرآیند تصفیه و ارائه آب زلال و شفاف، از مهمترین موارد کاربرد و استفاده پمپ استخری ایماکس محسوب می شود.

 

موارد کاربردی در انتخاب پمپ استخری ایماکس

بدون تردید، یکی از موارد کاربردی و حائز اهمیت برای تجهیز و مجهز ساختن استخرها، استفاده از فیلتر شنی استخر باکیفیت به منظور تصفیه مناسب آب می باشد. این فیلترها در تصفیه، زلال سازی و عاری ساختن آب جریان یافته به استخرها نقش برجسته و پر رنگی را بر عهده دارند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که پمپ های استخری با انجام عملیات مناسب فیلتراسیون آب در بازه های زمانی مختلف، آب شفاف و تمیز را در اختیار افراد قرار می دهند. یکی از مهمترین موارد در هنگام انتخاب پمپ استخری ایماکس مدنظر قرار دادن، میزان حجم و گنجایش فضای استخر می باشد.

سخن پایانی

شایان ذکر است که حجم استخرها با مقیاس ها و واحدهایی مانند گالن یا متر مکعب سنجیده می شود. اندازه گیری میزان گردش آب استخر از دیگر مؤلفه های مهم در خرید پمپ استخری ایماکسبه شمار می آید. دبی یا نرخ جریان گردش آب غالبا با واحد گالن بر دقیقه یا متر مکعب بر ساعت اندازه گیری می گردد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که پمپ استخری ایماکس در سری های مختلف SB، SPH، EPH و SC طراحی و به مرحله تولید وارد می شود.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.