کولر گازی ایساتیس

کولر گازی ایساتیس

یکی از محصولات جدید و باکیفیت شرکت ایساتیس به کولر گازی ایساتیس تعلق پیدا می کند. این محصول کاملا ایرانی از قطعات و متریال بسیار باکیفیت ساخته و پرداخته شده است. لازم به ذکر است که کولر گازی ایساتیس به علت برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی معتبر، اقبال عمومی را در پی داشته است. همچنین شرکت ایساتیس در زمره اولین تولیدکنندگان کولر گازی ایرانی قرار دارد. در حال حاضر کولرهای گازهای به خوبی توانسته جای سیستم های سرمایشی قدیمی و کولرهای آبی را پر نمایند. متاثر از تاثیر کولرهای گازی در افزایش سطح کیفی هوای موجود در فضا و متعاقب آن حذف عوامل بیماری زا، استفاده از سیستم تهویه مطبوع علاوه بر منازل، در مساجد، سالن های ورزشی، ساختمان های اداری و ادارات باب شده است.

خرید کولر گازی ایساتیس برای مناطق گرمسیر و دارای دمای بالا، یک وسیله ضروری و اجتناب ناپذیر تلقی می گردد. به طور کلی، در انتخاب کولر گازی منطقه و اقلیم جغرافیای بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. بر این اساس، برای مناطق غرب کشور با آب و هوای معتدل و سرد، یک نوع کولر گازی و برای مناطق جنوبی و گرم و خشک کشور، یک نوع کولر گازی دیگر نیاز می شود. کولر گازی ایساتیس از نظر رتبه انرژی دارای رده انرژی A بوده که این امر در مصرف بهینه و متعادل برق تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. همچنین گستردگی خدمات پس از فروش شرکت ایساتیس، نیازهای مصرف کننده را در گوشه و کنار کشور به خوبی برطرف می سازد.

 

چرا خرید کولر گازی ایساتیس

کولر گازی ایساتیس (ISATIS) به عنوان یک محصول باکیفیت تولید داخل، متناسب با آخرین فناوری ها و استانداردهای روز ایتالیا طراحی و به مردم کشور عرضه می گردد. شرکت ایساتیس در تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی در داخل کشور مشغول به فعالیت می باشد. بسیاری از افراد با شروع فصل گرما، انواع و اقسام آلرژی ها و حساسیت های فصلی را تجربه می کنند. عوامل حساسیت زا از یک سو و گرمای شدید هوا از سوی دیگر، میتواند ابعاد زندگی شخصی و کاری افراد را بشدت تحت شعاع خود قرار دهد. در فصل تابستان تجربه یک هوای مطبوع و خنک میتواند برای هر فردی بسیار خوشایند و لذت بخش باشد. کولر گازی ایساتیس به علت مجهز شدن به فیلتر یونیزه و سیستم تصفیه هوا علاوه بر پاک سازی هوا، محیطی عاری از هرگونه آلرژی و آلودگی را برای افراد متبلور می سازد. همچنین فیلتر ضد غبار تعبیه شده در دستگاه، با فیلتر کردن 80 درصد آلودگی ها و آلاینده ها، ضمن تمیزی و پاک سازی محیط، بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن را در پی دارد. در ساختار کولر گازی ایساتیس به منظور جلوگیری از خوردگی و فرسایش، کندانسور دستگاه با پره ها و فین های طلایی (Golden Fin) ضد خوردگی پوشش داده شده است.

کولر گازی ایساتیس

کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه، کولرهای گازی ایساتیس را در ردیف سیستم های تهویه مطبوع پرفروش و پرمصرف قرار داده است. همچنین کولر گازی ISATIS در مدل ها و ظرفیت های متنوع 9000 الی 30000 BTU/h موجود می باشند. یکی از دغدغه های بسیاری از خریداران هنگام خرید کولر گازی، میزان صدای دستگاه در مواقع فعالیت می باشد. در پرتو بهره گیری از فناوری های روز، عملکرد کولر گازی ایساتیس بسیار کم صدا می باشد. تولید صدایی در حدود 21 db (دسیبل) این مدل کولر گازی، به خوبی بر این امر صحه می گذارد.

 

نقاط عطف کولر گازی ایساتیس

رده انرژی:

برای بسیاری از مصرف کنندگان رده انرژی و میزان مصرف برق کولر گازی از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. کولر گازی ایساتیس با رده انرژی گرید A از این لحاظ در وضعیت مناسب و مطلوبی به سر می برد. این ویژگی در مصرف بهینه و متعادل انرژی و به حداقل رساندن هزینه های اقتصادی مصرف کننده نقش مهمی ایفا می کند.

گاز مبرد:

گاز مبرد استفاده شده برای دستگاه کولر گازی در فراهم آوردن محیطی مطبوع، خنک و خوشایند. بسیار تاثیرگذار و مؤثر است. گاز مبرد استفاده شده در کولر گازی ایساتیس از نوع R410 بوده که به علت داشتن فرمول گیاهی، علاوه بر راندمان بالا، بی خطر و سازگار با محیط زیست می باشد. این نوع گاز مبرد از ترکیب گازهای R125 و R32 حاصل می شود که در مقایسه با گازهای دیگر از فشار زیاد و کارکرد مطلوب بهره می برد. همچنین گاز مبرد R410 از ظرفیت خنک کنندگی و سرما سازی بسیار بالا برخوردار است. ناگفته نماند که در بسیاری از سیستم های اینورتر این نوع گاز مبرد مورد استفاده واقع می شود.

متناسب با مدل دستگاه، در ساختار کولر گازی ایساتیس از کمپرسورهای اسکرال و روتاری برخوردار از کیت اینورتر استفاده شده است. مکانیزم کمپرسورهای روتاری از نوع چرخشی و جابجایی مثبت است. مصرف برق کمتر، راندمان و بازده بالا، تولید صدای کم، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب، دوام مطلوب در برابر خوردگی و طول عمر بالا، از مزیت های کمپرسور روتاری محسوب می شود. کمپرسور مارپیچی یا اسکرول دستگاه کولر گازی ISATIS به نسبت کمپرسور روتاری از قیمت بالاتری برخوردار است

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.