انواع پمپ آب پنتاکس

انواع پمپ آب پنتاکس

همانطور که می دانید بهترین پمپ آب پنتاکس می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارد و بسیار مقرون به صرفه است این پمپ ها مصارف خانگی دارند و دارای انواع مختلفی می باشند و ساخت کشور ایتالیا می باشند  به همین منظور ما در این مقاله به بررسی انواع پمپ آب پنتاکس می پردازیم.

انواع پمپ آب خانگی

انواع پمپ آب پنتاکس فروش بسیار گسترده ای دارد و دارای تنوع در تولید انواع پمپ می باشد و به علت داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب از پرفروشترین پمپ های آب می باشد و برای انتخاب و خرید این پمپ ها شما می توانید با راهنمایی و مشاوره با کارشناسان شرکت هوایش این پمپ ها را انتخاب کنید.

پمپ آب خانگی پنتاکس مدل PM

یکی از انواع پمپ آب پنتاکس مدل PM  است که برای کاربرد خانگی و صنعتی استفاده می شود و دارای مدل تک فاز و سه فاز است و هد آن حداکثر تا ۸۰ متر می باشد و دارای سه مدل pm45, pm80 , pm90  تولید می شود که به ترتیب شامل نیم اسب بخار و یک اسب بخار هستند. دبی این پمپ ها تا ۳ مترمکعب بر ساعت می باشد و جنس بدنه آنها از چدن و جنس پروانه آنها از برنج است.

پمپ آب پنتاکس مدل CB

یکی دیگر از انواع پمپ آب پنتاکس مدل CB   است که دارای دو مدل تک فاز CB   و سه فاز CBT   هستند . این پمپ ها از نوع پمپ بشقابی دو پروانه می باشند و جنس پروانه آن از جنس برنج و نوریل است و جنس بدنه آن از چدن است و حداکثر هد آن ۱۰۰ متر است و دبی مدل CB   تا ۳۶ مترمکعب در ساعت می باشد.

پمپ آب پنتاکس مدل CAM

یکی دیگر از انواع پمپ آب پنتاکس مدل CAM  است که به آن پمپ پنتاکس جتی هم می گویند و در سیستم خانگی و باغبانی کاربرد دارد و به دو صورت تک فاز و سه فاز هستند. جنس بدنه آنها از چدن است و جنس پروانه آن نوریل است و دبی این پمپ ها ۶ الی ۵ مترمکعب در ساعت است و هد آن ۳۵ تا ۴۷ متر است و دمای سیال در آن ۵۰ درجه سانتیگراد می باشد.

پمپ آب پنتاکس مدل AP

این پمپ آب هم یکی دیگر از انواع پمپ آب پنتاکس است که به این پمپ ها پمپ سانتریفوژ یا خودمکش هم می گویند و در مصارف خانگی و تخلیه مخازن و تانکرها از این پمپ ها استفاده می شود‌. جنس بدنه آنها از چدن است و جنس پروانه آن از نوریل است و دبی آن ۲ الی ۵ مترمکعب بر ساعت است و هد آن ۳۵ تا ۴۶ متر است و دارای دو مدل AP100  و AP200    می باشد.

پمپ آب پنتاکس مدل INOX

از انواع پمپ آب پنتاکس مدل INOX   را می توان معرفی کرد که جنس بدنه آن استیل ضد زنگ و جنس پروانه آن استیل است . دبی این پمپ ها تا ۳ مترمکعب بر ساعت است و هد آن ۵۴ متر است و از پمپ های خودمکش می باشد. برای خرید هر گونه از پمپ ها شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه خرید را مشاهده نمایید.

پمپ آب خانگی مدل MD

این نوع پمپ آب هم یک نوع از انواع پمپ است که یک نوع پمپ محیطی است و پروانه آن ستاره ای شکل می باشد که جنس بدنه آن از چدن و جنس پروانه آن از برنج است .

پمپ آب خانگی مدل CM

یکی دیگر از انواع پمپ آب پنتاکس مدلCM   است که جنس پروانه آن از برنج و جنس بدنه از چدن است و هد آن ۴۰ متر و دبی آن ۶ متر مکعب بر ساعت است و دمای سیال آن ۹۰ درجه سانتیگراد است.

قیمت انواع پمپ آب

این پمپ ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و در دسترس می باشند به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه کنید چون یکی از بزرگترین نمایندگی های پنتاکس در ایران می باشد و نحوه قیمت این پمپ ها را هم از سایت هوایش  مشاهده نمایید.همچنین می‌توانید از قیمت انواع پمپ های دیگر مثل پمپ موتورخانه یا پمپ فشار قوی و… مطلع شوید.

سخن پایانی

انواع پمپ آب پنتاکس و مشخصات کلی آنها را بررسی کردیم و برای خرید این پمپ ها شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش این پمپ ها اطلاع حاصل کنید.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.