اسپیلت و کولر گازی گرین

کولر گازی گرینیکی از محصولات با کیفیت در حوزه ی تجهیزات سرمایشی محسوب می شود که توانسته است به واسطه ی تولیدات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا، رضایت مشتریان خود را کسب کند.

امروزه استفاده از کولر های گازی برای تامین سرمایش فضاهای مورد نظر در فصل گرما به ویژه در مناطق با آب و هوای مرطوب گسترش زیادی داشته و به دلیل سرمایش قوی و سیستم خنک کنندگی با عملکرد سریع توسط انواع کولر گازی گرین، این برند جزو پر فروش ترین محصولات این حوزه به شمار می رود.

 حتی در مناطق با آب و هوای معتدل یا خشک نیز استفاده از اسپیلت های گرین با استقبال زیادی مواجه شده است.

کولر گازی گرینرا می توان یکی از معتبر ترین برند های این محصول دانست چرا که همواره در تولیدات خود کیفیت و به روز بودن تجهیزات و قطعات به کار رفته در سیستم های سرمایشی و تهویه را مد نظر قرار داده است تا مصرف کنندگان آن در سراسر دنیا از استفاده از محصولات این گروه تولیدی رضایت کافی داشته باشند.

شرکت گرین در کشور چین تاسیس شده و به دلیل فعالیت نمایندگی های کشور های مختلف در این شرکت می توان آن را یک شرکت چند ملیتی نامید.

محصولات گرین در کشور ما نیز با خدمات نصب و پشتیبانی های پس از فروش توسط نمایندگی های معتبر آن در سراسر کشور عرضه می گردد.

ظرفیت های سرمایشی مختلفی در ساختکولر گازی گرین مد نظر قرار می گیرد که از 9000 تا 80000BUT را شامل می شود.سیستم های سرمایشی گرین صرفا برای استفاده در فصول گرم سال نبوده و از آن برای گرمایش منازل و محل های کار نیز در فصول سرد سال می توان بهره گرفت.

ویژگی های کولر گازی گرین

از ویژگی های انواع  کولر گازی گرینو اسپیلت های این برند می توان به استفاده از کمپرسور های روتاری و اسکرال اشاره کرد که موجب شده تا محصول در حین کار کردن کمترین صدا را در اطراف تولید کند.

کمپرسور های روتاری که با نام تروپیکال نیز مشهور هستند می توانند در محدوده ی دمایی حدود 60 درجه نیز فعالیت داشته و در سریع ترین زمان ممکن فضای داخل منازل و محل های کار را خنک نماید.

استفاده از کمپرسور های اسکرال در مدل های ایستاده کولر گازی گرین موجب بهره وری بالای این محصول برای خنک نمودن و تهویه ی فضاهای بزرگ و سالن هایی با متراژ بالا می شود.

استفاده از این کمپرسور های به روز در ساخت کولر های گازی این شرکت موجب بالا بردن عمر مفید محصول و عملکرد بهتر آنها می شود.

نکته ی مهم در خصوص انواع کولر گازی گریندر مدل های به اصطلاح اسپیلت، داشتن سیستم اینورتر است که با اتصال یک کیت به کمپرسور دستگاه و جلوگیری از خاموش و روشن های پیاپی کولر، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

همچنین استفاده از فیلتراسیون سه لایه در ساخت انواع کولر گازی گرین موجب تصفیه ی هوای جریان یافته در فضا می شود. به این صورت که فیلتر نوع اول که به آنتی فرمالدهید معروف است، ذرات معلق و گرد و غبار موجود در هوا را جذب خود می کند.

وجود این فیلتر در کولر گازی گرین موجب می شود تا کارایی بالای این محصول به ویژه در شهر های صنعتی و با آلودگی هوای بالا بیشتر مشخص شود.

فیلتر دیگری که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است، فیلتر یون نقره است که به دلیل استفاده از یون نقره در ساخت آن موجب شده تا فیلتر خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی بالایی داشته باشد.

استفاده از لایه ی سوم موسوم به فیلتر ویتامین ث نیز در بهبود عملکرد سیستم ایمنی افراد و سلامت آنها نقش بسزایی دارد.

قابلیت های اسپلیت های گرین و کولر گازی ایران رادیاتور

ویژگی دیگری که در سیستم های خنک کننده ی این شرکت به کار رفته است، کنترل عملکرد کولر گازی از طریق سیستم وایرلس است که منجر به کنترل از راه دور این محصول می شود.

وجود صفحه نمایش دیجیتالی در قسمت بیرونی کولر گازی گرینکار با دستگاه را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند.

قابلیت ها ی دیگری همچون داشتن تایمر 24 ساعته، حالت خواب، سیستم کنترل خودکار دما و دیگر موارد نیز از ویژگی های انواع کولر گازی گرینمحسوب می شود.

یکی دیگر از برند های پر فروش در زمینه ی محصولات سرمایشی، کولر گازی ایران رادیاتوراست که توانست اولین اسپیلت خود را در سال 1396 روانه ی بازار کند.

کیفیت بالای محصولات مختلف تولیدی توسط شرکت صنعتی ایران رادیاتور همچون کولر گازی آن موجب شده تا محصولات تولیدی این گروه قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی باشد.

استفاده از کمپرسور های مجهز و به روز در ساخت انواع کولر گازی ایران رادیاتورموجب شده تا تولید صدای دستگاه به حداقل ممکن برسد.

خدمات پس از فروش و قیمت مناسب به دلیل تولید داخل بودن محصولات این شرکت، از ویژگی های قابل توجه خرید انواع کولر گازی ایران رادیاتورمحسوب می شود.مشاوره تلفنی هوایش تلفن:02173092

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.