انواع داکت اسپلیت گرین

انواع داکت اسپلیت گرین

امروزه این دستگاه ها بسیار طرفدار دارد و به عنوان یک سیستم تهویه هوای مطبوع برای سرمایش و گرمایش کاربرد دارد. داکت اسپلیت در اصل همان کولر گازی است ولی یک تفاوت دارد که در کولر گازی یونیت داخلی به دیوار یا سقف روکار نصب می شود ولی در داکت اسپلیت به صورت توی کار و درون سقف کاذب قرار می گیرد و ظرفیت سرمایش و گرمایش آن بیشتر از کولر گازی است. همچنین خرید کولر گازی گرین از داکت اسپیلت آن گران تر است. به همین منظور ما در این مقاله به بررسی انواع داکت اسپلیت گرین می پردازیم.

مزایای داکت اسپلیت چیست ؟

قبل از بیان موضوع  انواع داکت اسپلیت گرین ابتدا مزایای داکت اسپلیت را بررسی می کنیم این دستگاه هوای مطبوع بدون هر گونه آلودگی را وارد منزل یا محیط کار شما می کند و به خاطر استفاده از کویل آبگرم دیگر احتیاجی به لوله کشی و کانال کشی نمی باشد و در مصرف آب و هزینه ها صرفه جویی می شود و حتی می توان یونیت خارجی آن را در پشت بام نصب کرد.

داکت اسپلیت معتدل

یکی از انواع داکت اسپلیت گرین نوع معتدل است که برای تامین هوای خنک در تابستان و هوای گرم در زمستان بسیار مناسب است . این داکت اسپلیت دارای دو بخش یونیت داخلی یا هواسازی و یونیت خارجی یا کندانسور هستند که با لوله های مسی به هم متصل می شوند.

این دستگاه در ۵ ظرفیت ۱۸۰۰۰ و ۲۴۰۰۰ و ۳۶۰۰۰ به صورت تک فاز و در ظرفیت ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ به صورت سه فاز تولید می شوند. گاز مبرد آن R410a  است و از مزیت های این دستگاه این است که کویل آب گرم در جلو یا پشت دستگاه نصب می شود و در زمستان آب گرم تولید می کند.

داکت اسپلیت گرمسیری

یکی دیگر از انواع داکت اسپلیت گرین نوع گرمسیری است ‌که دارای دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی است و توسط لوله های مسی به هم متصل شده است. در این نوع داکت اسپلیت فشار استاتیکی بین ۵۰ تا ۸۰ پاسکال است و گاز مبرد آن R410a  است و در زمستان به جای استفاده از heat pump خود دستگاه آب گرم تولید می کند و همین امر باعث حذف رادیاتور و فن کوئل می شود و دارای ۵ ظرفیت است  برای خرید این نوع داکت اسپلیت می توانید با کارشناسان شرکت هوایش ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

داکت اسپلیت اینورتر

یکی از انواع داکت اسپلیت گرین نوع اینورتر است که دارای دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی است که توسط لوله های مسی با هم مرتبط می شوند . این نوع داکت اسپلیت از کم مصرف ترین نوع دا‌کت گرین است و دارای رده مصرف انرژی A   می باشد و مصرف برق آن بسیار کم است . این نوع دستگاه کمپرسور آن قابلیت دور متغیر را دارد که با کاهش دمای محیط دور کمپرسور کاهش یا افزایش پیدا می کند .

این دستگاه ۵ ظرفیت دارد که نیاز به برق تک فاز و سه فاز می باشد و میزان دمای کارکرد این دستگاه از منفی ۱۰ تا ۵۲ درجه سانتیگراد می باشد و گاز مبرد آن R410a  می باشد و همچنین افراد زیادی از این دستگاه استقبال کرده اند و برای مکان های مختلفی مانند شرکت ها ، منازل و مکان های تجاری قابل استفاده است چون مصرف برق آن نسبت به سایر داکت اسپلیت ها کمتر است گزینه بسیار خوبی برای خرید می باشد.

اسپلیت کاستی چهار طرفه

اسپلیت کاستی هم نوع دیگری از انواع داکت اسپلیت گرین است که در فضای بالای سقف کاذب نصب می شود و قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد و دارای رده انرژیB  می باشد . قابلیت پرتاب باد را در چهار جهت دارد و با ۵ ظرفیت تولید می شود و گاز مبرد آن R22  است و شیر انبساط الکترونیکی دارد.

این دستگاه وزن بسیار کم دارد و مجهز به ترموستات دیواری است . همچنین دارای طراحی بسیار زیبا و صدای بسیار کمی دارد و میزان هوادهی آن تا ۱۶۰۰CFM  است و ظرفیت آن ۵/۱ تا ۵ تن است و یکی از بهترین دستگاه های سرمایشی و گرمایشی است و دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشد.

خرید انواع دستگاه داکت اسپلیت

برای خرید انواع داکت اسپلیت گرین شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و نحوه خرید این دستگاه ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

انواع داکت اسپلیت گرین هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا می باشند و یکی از بهترین نوع دستگاه های سرمایشی و گرمایشی هستند به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از نحوه سفارش این دستگاه ها اطلاع حاصل کنید.

 

3.2/5 - (6 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.