خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

از دیگر مشعل های باکیفیت و بادوام مورد استفاده در سیستم گرمایش ساختمان میتوان به مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور اشاره نمود. اگرچه ساختار و ساختمان مشعل های گازوئیل سوز با مشعل های گازسوز مشابه می باشد، اما از لحاظ عملکرد و کارکرد تفاوت هایی در این تجهیزات و لوازم گرمایش به چشم می خورد. به طور کلی، مشعل ها با فراهم آوردن بستر مناسب برای عوامل احتراق، قابلیت ایجاد شعله در سیستم گرمایشی را امکان پذیر می سازند. جرقه، سوخت و اکسیژن از مهمترین عناصر برای ایجاد احتراق در مشعل موتورخانه به شمار می روند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود در صورتی که این عناصر به هر دلیلی وجود نداشته باشند، نباید تشکیل شعله را انتظار داشت. به عبارت دیگر، کنار هم قرار گرفتن این عناصر در یک دستگاه که منتج به ایجاد شعله شود، در معنا و مفهوم مشعل تعبیر می گردد.

مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور به نوبه خود در زمره بهترین و برترین لوازم و تجهیزات تاسیسات ساختمان در کشور ایران به حساب می آید. در پرتو وجود این تجهیزات هسته اولیه یا همان انرژی مورد نیاز حرارتی مورد نیاز سیستم حرارت مرکزی به منظور تامین آب گرم و گرمایش ساختمان به بهترین نحو میسر می شود. برند ایران رادیاتور به پشتوانه سال ها حضور در عرصه تجهیزات کشور و با استفاده از دانش متخصصان داخلی، مشعل های بادوام و باکیفیتی را تولید و در دسترس خریداران قرار می دهد. کیفیت ساخت بالا در کنار کارایی و بازده مطلوب، جایگاه ویژه ای را برای محصولات ایران رادیاتوردر کشور فراهم آورده است. بر همین اساس، یکی از بهترین و در عین حال مؤثرترین راهکارها برای تامین گرمایش و حرارت انواع بویلرها، به استفاده از مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور اختصاص پیدا می کند.

نیم نگاهی به قطعات اصلی مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور همانند مشعل های گازسوز از به هم پیوستن قطعات متنوعی طراحی و تولید می گردد. سوخت اصلی مشعل های گازوئیلی جهت تامین حرارت برای ایجاد شعله، گازوئیل می باشد. به طور کلی، مشعل گازوئیلی شوفاژ از چهار قسمت مهم و حائز اهمیت ساخته و پرداخته شده است. در ادامه بخش های مهم این مشعل را مورد بررسی قرار می دهیم.

جرقه زن مشعل: جرقه زن مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور به عنوان یکی از اجزای اصلی، تامین جرقه برای احتراق و ایجاد شعله را بر عهده دارد. این بخش اجزای دیگری مانند ترانس جرقه زن، الکترودهای جرقه زن و وایرهای جرقه زن را شامل می شود. وظیفه انتقال ولتاژ خروجی ترانس به بخش الکترودها، در حیطه وظایف وایرهای جرقه زن می باشد. در ساختار مشعل های گازوئیل سوز دو الکترود جرقه تعبیه می گردد.

بخش هوارسان: قسمت هوارسان در ساختار مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور به منظور تکمیل فرآیند احتراق و ایجاد شعله، هوای مورد نیاز مشعل را تامین می سازد. در این بخش قطعاتی مانند الکترو موتور، صفحه چرخش هوا، دریچه تنظیم هوا یا دمپر و ونتیلاتور یا فن موجود می باشد. فن مشعل به وسیله الکترو موتور و برای مکش و رساندن هوا به داخل دهانه مشعل به گردش در می آید. دمپرها به دو صورت مکانیکی و دستی در ساختار مشعل ها استفاده می شوند. در مشعل های دارای ظرفیت بالا از دمپرهای مکانیکی و مشعل های دارای ظرفیت پایین از دمپرهای دستی بهره می برند.

بخش سوخت رسان: این بخش وظیفه رساندن سوخت مورد نیاز برای تشکیل شعله در مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور را عهده دار می باشد. این بخش شامل اجزای سوخت رسان مشعل و منبع ذخیره سوخت می گردد.

قطعات کنترل کننده: رله مشعل، چشم الکتریکی یا فتوسل از اجزای مهم بخش کنترل کننده مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور به شمار می آیند.

شاخصه های فنی مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

مشعل گازوئیلی ایران رادیاتوردر مدل های مختلفی مانند JPE، RA2 و PDE تولید و رهسپار بازار تاسیسات کشور می شود. ظرفیت مشعل های گازوئیل سوز این برند معتبر و برتر ایران 93000 الی 4000000 کیلو کالری بر ساعت بوده که نیازها و توقعات مصرف کننده را به خوبی برآورده می سازد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که در ساختار مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور و در ظرفیت های پایین غالبا از دمپرهای دستی استفاده می گردد. این در حالی است که در مدل های دارای ظرفیت بالا (800000 کیلو کالری) تابلو کنترل در نظر گرفته می شود. همچنین نازل دو مرحله ای برای مشعل های گازوئیلی دارای ظرفیت بیشتر از 400000 کیلو کالری لحاظ می گردد.

شایان ذکر است که مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور از خدمات گسترده پس از فروش و گارانتی و کیفیت ساخت بالا برخوردار می باشد. اخذ گواهینامه استاندارد ایران، به خوبی بر این امر صحه می گذارد. بدنه مشعل های گازوئیلی از آلیاژهای سبک و در عین حال بادوام و مقاوم طراحی و تولید می گردد. مشعل های گازوئیل سوز در مقایسه با مشعل های گازسوز از توان حرارتی بالاتری بهره مند می باشند. این امر به دلیل بالاتر بودن ارزش حرارتی گازوئیل در مقایسه با گاز می باشد.قیمت مناسب، سطح کیفی بالا و بازده حرارتی مطلوب، از دیگر ویژگی های مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور به حساب می آید.

فرآیند خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

در حال حاضر راه های متنوعی برای خرید مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور در دسترس خریداران قرار دارد. یکی از روش های مطمئن و مقرون به صرفه برای خرید این تجهیزات، مراجعه به فروشگاه اینترنتی هوایش می باشد. در این فروشگاه کلیه تجهیزات و ملزومات تاسیسات ساختمان با قیمتی رقابتی و از میان برندهای صاحب نام و بزرگ و شناخته شده کشور موجود می باشد. لازم به ذکر است که در فروشگاه آنلاین هوایش مشعل گازوئیلی شوفاژ با ارائه تخفیف های جذاب و باور نکردنی به خریداران عرضه می گردد. همچنین تنوع بالای محصولات، پاسخگویی نیازهای مشتریان و کیفیت بالای محصولات، از مزیت های مهم فروشگاه اینترنتی هوایش قلمداد می گردد.

ناگفته نماند که مشعل ایران رادیاتور با عملکرد و کارکرد بهینه و بازده بالا، جهت تامین آبگرم ساختمان ها و صنایع و کارخانجات، از بهترین گزینه ها محسوب می شود. همچنین برخورداری از قدرت موتور بالا، قدرت گرمادهی مطلوب، مصرف بهینه سوخت، مکانیزم احتراق تک مرحله ای، مجهز شدن به شیر برقی و چشم الکترونیکی و دوام بالا، از مهمترین مزیت های مشعل موتورخانه گازوئیل سوز به شمار می رود. مشعل های گازوئیل سوز بعد از مشعل های گازسوز، از تجهیزات پرکاربرد برای موتورخانه های مسکونی و صنعتی تلقی می گردند.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.