مزایای کولر گازی ایستاده گرین

مزایای کولر گازی ایستاده گرین

مزایای کولر گازی ایستاده گرین: امروزه با وجودِ پیشرت تکنولوژی، دستگاه‌ هایی جهت رفاه هر چه بیشتر مردم ساخته و تولید می ‌شوند که هر کدام علاوه بر رفع نیاز، دارای مزیت‌هایی نیز هستند. یکی از این دستگاه‌ ها که خواهان زیادی دارد و در اکثر محیط ‌های بسته استفاده می‌شوند، کولرهای گازی هستند که توسط شرکت ‌های زیادی تولید شده اند، به همین دلیل با آن که عملکرد یکسانی داشته و وظیفه کاهش دما را برعهده دارند اما هر کدام از ویژگی‌ های منحصر به ‌فردی برخوردارند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از معروف ‌ترین آن‌ها یعنی کولر گازی ایستاده گرین بپردازیم تا شما با ویژگی ‌ها و مزایای آن آشنا شده و انتخاب درستی داشته باشید.

کولر گازی ایستاده گرین

کولر گازی ایستاده گرین

یکی از شرکت‌ های بزرگِ تولید کننده کولر گازی که بیش از 20 سال در این زمینه سابقه دارد، شرکت پشم شیشه پارس است که به عنوان نماینده انحصاری شرکت گرین مشغول به فعالیت است. این شرکت انواع اسپلیت یا کولرهای گازی ایستاده را با ظرفیت ‌های مختلف 36000، 48000 و 60000 (Btu/hr) تولید می‌کند، همین امر باعث شده تا اغلب در مکان ‌هایی با متراژ بالا مانند رستوران ‌ها، مساجد و اداره‌ ها استفاده شود زیرا رابطه مستقیمی میان ظرفیت و میزان خنک‌کنندگی کولر ها برقرار است، این بدان معناست که هر چه ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، از قدرت خنک‌کنندگی سریع‌تری نیز برخوردار است به گونه ‌ای که در کوتاه‌ترین زمان دمای محیط را به اندازه دلخواه می‌رساند. نحوه تشخیص کولر گازی تقلبی از اصلی.

کولر گازی ایستاده گرین در سه مدل به نام‌های، اسپلیت ایستاده گرین H36P1T1B، اسپلیت ایستاده گرین H48P1T1B و اسپلیت ایستاده گرین H60P1T1B تولید می ‌شوند که هر کدام از نظر مشخصات فنی با یکدیگر تفاوت دارند؛ اما دارای یک سری ویژگی ‌های مشترکی نیز هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در این مدل از کولر های گازی، از گاز مبرد R22 و کمپرسور روتاری استفاده شده است و به همین دلیل اکثر محصولات تهویه مطبوع این شرکت از هر دو عملکرد سرمایش و گرمایش برخوردار هستند و به خوبی به وظایف خود عمل می ‌کنند.

مزایا

کولر گازی گرین دارای طراح های منحصربه‌فردی هستند که زیر نظر مهندسانی باتجربه و با قطعاتی باکیفیت تولید می‌ شوند، به همین دلیل از مزیت ‌های زیادی برخوردارند که ما در این قسمت از مقاله تعدادی از آن‌ها را بیان می‌کنیم.

  • مهندسان در ساخت کولر گازی ایستاده گرین از فناوری ‌هایی استفاده کرده‌اند، که باعث شده بتوان در هر دو فصل گرما و سرما از آن استفاده کرد؛ یعنی در فصل سرما دمای محیط را افزایش و در فصل گرما دمای محیط را کاهش می ‌دهد.
  • این نوع از مدل‌های کولر گازی (Air conditioner) دارای تنوع زیادی هستند و به همین دلیل می‌توان متناسبِ هر محیط یکی از آن ‌ها را تهیه کرد.
  • یکی از ویژگی‌های این دستگاه که باعث رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است، قابلیت ‌های حالت خواب، تایمر 24 ساعته و سیستم کنترل خودکار دما است که باعث می ‌شود تا در طول شب که افراد خواب هستند یا زمانی که در خونه نیستند؛ به طور اتوماتیک درجه دما را تغییر داده و به حالت ایده‌آل برساند.
  • در حال حاضر یک آپشن جدید بر روی این مدل کولرهای گازی نصب شده که امکان کنترل از راه دور و وایرلس را برای افراد فراهم می‌ کند، این آپشن سیستم کنترلی نام دارد و صفحه دیجیتالی کولر گازی ایستاده گرین نیز دسترسی آسان به تنظیمات آن را ایجاد کرده است.
  • در این نوع کولر گازی از سه لایه فیلتر استفاده شده است، فیلتر اول که فیلتر آنتی فرم آلدهید نام دارد و مانع از ورود گرد و غبار و ترکیبات کربنی به محیط می ‌شود؛ فیلتر لایه دوم یا فیلتر یون نقره به دلیل یون ضد باکتری و ضد قارچ، وظیفه جلوگیری از ورود عوامل میکروبی به فضا را دارد؛ لایه آخر که به نام فیلتر ویتامین C شناخته می‌ شود نیز برای بهبود سلامتی و تقویت سیستم دفاعی بدن به کار می ‌رود و مفید است.
  • صرفه‌ جویی در استفاده از انرژی یکی دیگر از مزایای این دستگاه است که به دلیل مجهز بودن دستگاه ‌ها به سیستم اینورتر پدید آمده است؛ زیرا مصرف انرژی را مدیریت کرده و آن را تا 30 درصد کاهش می ‌دهد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروشی که شرکت سازنده کولر گازی ایساده گرین در اختیار مشتریان خود قرار می ‌دهد، یک مزیت مهم برای مشتریان به حساب می‌آید.

کلام آخر

اکنون که دانستید کولر گازی ایستاده گرین چه مزیت ‌هایی دارد، بهتر است یک مدل آن را از سایت هوایش سفارش دهید؛ زیرا سایت معتبری است که کولر های گازی باکیفیت و استانداردی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد تا رضایت آن‌ ها را کسب کند.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.