پکیج ایران رادیاتور

بدون تردید، پکیج ایران رادیاتور در زمره بهترین و باکیفیت ترین پکیج ها در گوشه و کنار کشور به حساب می آید. شرکت صنعتی ایران رادیاتور به پشتوانه چندین سال تلاش و کوشش خود در این حوزه، پکیج های باکیفیتی را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. به جرأت میتوان ابراز نمود که شرکت تولیدی ایران رادیاتور یکی از تولید کننده های برتر پکیج در منطقه خاور میانه و در ردیف سه شرکت برتر سطح جهان محسوب می گردد. این امر به خوبی بر کیفیت و کارایی بالای پکیج ایران رادیاتور صحه می گذارد.

بدون اغراق، یکی از نیازهای مهم اغلب قریب به اتفاق انسان ها، برخورداری از آب گرم بهداشتی در کنار گرمایش مناسب و مطبوع محیط مورد استفاده می باشد. از سوی دیگر، متاثر از رشد علم و تکنولوژی روش های بهینه ای برای افزایش سطح کیفیت زندگی انسانها فراهم گردیده است. از طرف دیگر، رعایت بهداشت فردی عمومی و استفاده از آب گرم بهداشتی، یکی از راهکارهای مؤثر و بهینه برای مقابله با ویروس ها و عوامل بیماری زا می باشد. استفاده از پکیج ایران رادیاتور ، از جمله روش های رایج و متداول برای برآورده ساختن این نیاز مهم انسانها به شمار می رود. ایجاد گرمایش مطبوع، ضریب ایمنی و امنیت بسیار بالا، مصرف بهینه انرژی و به تبع آن کاهش هزینه های مصرفی خانوارها، در کنار عملکرد بالا و تامین آب گرم بهداشتی، از مهمترین پارامترها برای خرید و استفاده از پکیج ایران رادیاتور تلقی می گردد.

مشخصات فنی پکیج ایران رادیاتور

به طور کلی، پکیج ایران رادیاتور در مدل های متنوعی مانند زمینی، دیواری و گازی طراحی و به مرحله تولید می رسد. همچنین به منظور برطرف ساختن نیازهای افراد، این پکیج ها در ظرفیت های 21000 الی 36000 و در انواع مدل های دیجیتال، آنالوگ، سه مبدل، دو مبدل، تک مبدل، بدون فن و فن دار، به مصرف کنندگان عرضه می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که تعیین ظرفیت پکیج گرمایشی متناسب با شاخصه های مختلفی مانند نحوه عایق بندی، موقعیت ساختمان و شرایط آب و هوایی انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که یکی از مشخصات بارز پکیج ایران رادیاتور ، برخورداری از رده انرژی 3Star بوده که بازده بالای 93 درصد را برای این محصول به ارمغان می آورد. همچنین پکیج های گرمایشی ایران رادیاتور موفق به اخذ گواهینامه CE یا استاندارد اروپا شده است. برخورداری از سیستم خودکار جریان گاز، در کنار سیستم ضد یخ زدگی، از نقاط عطف پکیج ایران رادیاتور به شمار می رود. همچنین این محصول به سیستم ایمنی کنترل حداکثر و حداقل فشار آب مجهز شده است.سرویس پکیج ایران رادیاتور توسط تعمیرکاران ماهر به سادگی انجام می شود. شرکت ایران رادیاتور به منظور حفاظت از پکیج در برابر انسداد دودکش در محصولات خود از پرشر سوئیچ هوا استفاده برده است. علاوه بر این، تعبیه پمپ سیرکولاتور قوی با فشار کار مناسب و هد استاتیک بالا، از دیگر مشخصات پکیج های ایران رادیاتور تلقی می گردد. ناگفته نماند که فرآیند به گردش درآوردن آب گرم تولید شده در پکیج، در پرتو وجود پمپ آن صورت می گیرد. برخورداری از سیستم ضد نوسان دمای آب گرم، سیستم بای پس اتوماتیک، برخورداری از محفظه احتراق بسته و سیستم هواگیری اتوماتیک از دیگر مشخصات برجسته پکیج ایران رادیاتور به حساب می آید.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.