پکیج دیواری ایران رادیاتور

پکیج دیواری ایران رادیاتوربه علت برخورداری از ابعاد مناسب و اشغال فضای کم، بهترین گزینه برای استفاده در واحدها و فضاهای مسکونی کوچک و کم مساحت به شمار می رود. در این که شرکت تولیدی ایران رادیاتور در زمینه تولید مدل های پکیج سرآمد و طلایه دار در کشور ما بوده، جای هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد. شایان ذکر است که شرکت معتبر ایران رادیاتور در زمینه طراحی و تولید پکیج شوفاژ دیواریباکیفیت، گام بلند و استواری برداشته است. راندمان و کارایی بالا، استفاده از متریال باکیفیت، صرفه جویی بهینه در مصرف انرژی، ایجاد گرمایش مطلوب و مهمتر از همه تامین آب گرم بهداشتی، بخشی از شاخصه های برجسته و بارز پکیج دیواری ایران رادیاتور به شمار می آید.

در سال های اخیر استفاده از پکیج دیواریایران رادیاتور در ساختمان ها و واحدهای مسکونی، مورد توجه و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. صدای بسیار کم در کنار عدم اشغال فضای زیاد، به نسبت سیستم شوفاژ و آبگرمکن های ایستاده، از نقاط عطف انتخاب پکیج های دیواری ایران رادیاتور محسوب می گردد. علاوه بر این، مصرف بهینه و مناسب انرژی، در کاهش هزینه های خانوارها، تاثیر مستقیم و بلا واسطه ای از خود برجای می گذارد. از سوی دیگر، استفاده درست و مناسب از ذخایر انرژی، به منظور بهره بردن آیندگان از این ذخایر ارزشمند، در دستور کار بسیاری از مردم قرار گرفته است. بدون تردید، یکی از بهترین راهکارها برای جامه عمل پوشاندن به این مهم، در خرید پکیج دیواری ایران رادیاتورخلاصه می گردد.

 

مهمترین شاخصه های پکیج دیواری ایران رادیاتور

لازم به ذکر است که پکیج دیواری ایران رادیاتوردر نمونه های مختلف دو مبدل و تک مبدل، طراحی و وارد مرحله تولید می شوند. همچنین این محصول متناسب با فشار آب مورد نیاز، نوع و نحوه سوخت مصرفی و ظرفیت، در مدل های مختلفی به خریداران و مصرف کنندگان ارائه می گردد. به منظور آشنایی بهتر خریداران باید خاطر نشان نمود که پکیج های دو مبدل ایران رادیاتور مدل های ECO، K،E، M، L، LR و ES می باشند. در سوی مقابل، مدل تک مبدل، سری BM است. همچنین در مدل های دو مبدل و تک مبدل، سری CF مدل بدون فن و سری FF مدل های فن دار پکیج دیواری ایران رادیاتورمحسوب می شوند.

یکی از ویژگی های مهم پکیج دیواری ایران رادیاتوربه بدنه باکیفیت و بادوام این محصول مربوط می شود. به طور معمول بدنه پکیج های تولید این شرکت از جنس برنج بوده که علاوه بر طول عمر زیاد، از مقاومت قابل توجهی برخوردار می باشند. همچنین پکیج دیواری این شرکت علاوه بر اخذ استاندارد اروپا، در ردیف محصولات کم مصرف و دارای بازده بالا می باشد. علاوه بر این، 24 کیلو وات توان گرمایشی خروجی این پکیج محسوب می شود. برخورداری از سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی، در کنار سیستم هواگیری خودکار و سیستم تنظیم جریان گاز، از دیگر ویژگی های پکیج دیواری ایران رادیاتورتلقی می گردد. ناگفته نماند که پکیج های دیواری این شرکت به سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل حداکثر و حداقل فشار و ضریب ایمنی و امنیت بالا، مجهز شده اند.

 

چرا انتخاب پکیج دیواری ایران رادیاتور

برخورداری از آب گرم بهداشتی، در کنار سرمایش مناسب محیط، از نیازهای ضروری و بدیهی انسان ها تلقی می گردد. برای محقق ساختن این امر، دستگاه های متنوعی در دسترس افراد قرار دارد. در سالیان اخیر و متناسب با گسترش و توسعه شبکه گاز رسانی در کشور، دستگاه پکیج شوفاژ دیواریبه تدریج جایگزین سیستم های سرمایش قدیمی نظیر موتورخانه و بخاری های نفتی شده است. بنابراین، یکی از راهکارهای بهینه و مناسب برای تامین آب گرم و سرمایش مطبوع محیط، انتخاب پکیج دیواری ایران رادیاتورمی باشد. ضریب ایمنی و امنیت بسیار بالا و طراحی بر اساس استانداردهای روز دنیا، نظر بسیاری از خریداران را به سمت پکیج های شرکت ایران رادیاتور معطوف ساخته است. از سوی دیگر، در پرتو استفاده از این دستگاه، آب گرم مورد نیاز و گرمایش مناسب محیط را به صورت سریع و فوری برای افراد به ارمغان می آورد.

در ساختار پکیج دیواری ایران رادیاتوراز قطعات و متعلقات باکیفیت و بادوام استفاده به عمل آمده است. بر این اساس، منبع انبساط این محصول به عنوان یکی از قطعات حائز اهمیت، از جنس استیل نگیر ساخته و پرداخته شده است. به همین جهت، علاوه بر کیفیت بالا، بسیار مقاوم و بادوام می باشد. یکی از نقاط قوت پکیج دیواری ایران رادیاتوربه مشعل دستگاه مربوط می شود. چراکه مشعل پکیج ساخت برندهای معتبر اروپایی است. همچنین جدا بودن جرقه زن و حسگر در این پکیج ها، عملکرد و کارکرد مطلوب دستگاه را با خود به دنبال دارد. ناگفته نماند که الکترود جرقه زن و یون های آن نیز در زمره بهترین ها قرار دارند. مبدل حرارتی طراحی شده برای پکیج دیواری شرکت ایران رادیاتور به عنوان تامین کننده گرمایش رادیاتورها، از کیفیت بالا و عمر طولانی و مفید برخوردار است. علاوه بر این، مصرف بهینه انرژی، جای هیچ حرف و حدیثی را برای خرید پکیج دیواری ایران رادیاتورباقی نمی گذارد.

مهمترین مزایای پکیج دیواری ایران رادیاتور

برای پکیج دیواری ایران رادیاتورمزایا و فواید بسیاری را میتوان برشمرد. لازم به ذکر است که نصب این دستگاه بدون دردسر و به سهولت انجام می شود. بدون اغراق، این پکیج برای استفاده در محیط های کم مساحت و دارای محدودیت جا، از بهترین گزینه ها محسوب می شود. بر این اساس، ردپای پکیج های دیواری در خانه های آپارتمانی و کوچک به صورت محسوس به چشم می خورد. ابعاد و اندازه های مناسب این دستگاه، از اشغال فضای اضافی و زیاد جلوگیری به عمل می آورد. راندمان و کارایی بسیار بالا، کاهش محسوس مصرف انرژی و به تبع آن کاهش هزینه های مصرفی و امکان نصب در نقاط مختلف،همچنین تعمیر پکیج ایران رادیاتور به آسانی، بخشی از مزیت های مهم پکیج های دیواری ایران رادیاتور محسوب می گردد. همچنین این پکیج برای سرویس های ظرفشویی، بهداشتی و استحمام و شستشو از گزینه های کاربردی و کارآمد تلقی می گردد. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که در پرتو استفاده از پکیج دیواری ایران رادیاتور، آب مصرفی با فشار مناسب و به صورت لحظه ای تامین می شود. در مجموع، کم مصرف بودن، سازگاری با محیط زیست، کم حجم بودن، گرمایش مطبوع محیط و تامین آب گرم فوری و دائم، از مهمترین مزیت های پکیج شوفاژ دیواریایران رادیاتور قلمداد می گردد.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.