اسامی انواع پکیج

اسامی انواع پکیج

امروزه استفاده از سیستم گرمایشی مانند پکیج بسیار متداول شده است و این پکیج ها هم آب گرم مصرفی را تامین و هم فضای آپارتمان را گرم می کنند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی اسامی انواع پکیج می پردازیم.

انواع پکیج از نظر نصب

اسامی انواع پکیج شامل پکیج دیواری ، پکیج زمینی و پکیج زمینی ایستاده می باشد.

پکیج دیواری

پکیج دیواری یکی از انواع پکیج ها است که به دلیل کم حجم بودن و ظاهر شیک معمولا در آشپزخانه نصب می شود که هم آب گرم مصرفی را تامین و هم سیستم گرمایشی را گرم می کند. این پکیج ها دارای دودکش هستند که از طریق دودکش معمولی یا از طریق فن هوای داخل به بیرون می رود .

پکیج زمینی

یکی دیگر از اسامی انواع پکیج پکیج زمینی می باشد که برای ساختمان های با متراژ بالا استفاده می شود . این پکیج های زمینی به علت تولید سر و صدای بسیار در موتورخانه نصب می شوند و دارای مخزن آب و دیگ چدنی هستند.

پکیج زمینی ایستاده

این نوع پکیج ها برای ویلاها ، باغ ها و ساختمان های بزرگ استفاده می شود و در اصل یک ترکیبی از پکیج دیواری و زمینی هستند که این دستگاه دارای توان حرارتی بالا و دو خروجی برای گرمایش دارد یعنی هم سیستم گرمایشی رادیاتوری و هم سیستم گرمایش از کف را جواب می دهد.

 

انواع پکیج زمینی بر اساس احتراق و مشعل

پکیج زمینی مشعلدار

یکی دیگر از اسامی انواع پکیج پکیج زمینی مشعل دار است که این نوع پکیج دارای مشعل خطی و مبدل حرارتی است و دیگ گرمایشی ندارد و از مبدل صفحه ای یا مخزن استفاده می کند.

پکیج زمینی بدون مشعل

پکیج زمینی بدون مشعل ظرفیت بسیار بالایی دارد و دارای دیگ فولادی یا چدنی است که دارای مشعل گازوئیل سوز ، گازسوز و یا دوگانه سوز هستند و برای تامین آب گرم و گرمایش دارای دیگ می باشند.

 

اسامی انواع پکیج زمینی بر اساس فن و خروجی آلاینده

پکیج دارای فن

از دیگر اسامی انواع پکیج پکیج فن دار می باشد که این نوع توسط دودکش دوجداره هوا را به بیرون دستگاه هدایت می کند و گازهای ناشی از سوخت به بیرون منتقل می شود و این دستگاه مطابق با استاندارد جهانی است و علاوه بر گرمایش آب گرم مورد نیاز را هم تامین می کند . به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت هوایش مراجعه و قیمت این پکیج ها و قیمت پکیج ایران رادیاتور را مشاهده نمایید.

پکیج بدون فن

این پکیج بر اساس سیستم خروجی آلاینده ها به پکیج بدون فن تقسیم می شود که کارایی زیادی ندارد چون دودکش و فضای برای تخلیه هوا ندارد.

 

اسامی انواع پکیج بر اساس مبدل حرارتی

پکیج تک مبدله

یکی دیگر از اسامی انواع پکیج پکیج تک مبدله است که تنها از یک مبدل برای تامین آب گرم ساختمان استفاده می شود و دارای یک مخزن است و همه گرمای آب ساختمان توسط این مخزن می باشد.

پکیج دو مبدله

پکیج دو مبدله از دو مبدل جدا برای گرم کردن محیط و آب گرم مصرفی استفاده می شود و باعث گرم شدن آب با درجه حرارت یکسان می شود که از این دستگاه برای ساختمان های که آب آنها دارای املاح زیاد است یا متراژ ساختمان زیاد است استفاده می شود.

اسامی انواع پکیج از نظر سوخت

یکی دیگر از اسامی انواع پکیج پکیج گازی ، پکیج گازوئیلی ، پکیج دوگانه سوز و پکیج برقی می باشد‌ که برای اطلاع از قیمت پکیج ایران رادیاتور شما می توانید با کارشناسان شرکت هوایش ارتباط برقرار کنید.

پکیج دیواری چگالشی

یکی دیگر از اسامی انواع پکیج پکیج دیواری چگالشی می باشد که راندمان آن بسیار بالا است و فضای کمی برای نصب احتیاج دارد و در آشپزخانه هم نصب می شود که از دمای حاصل از احتراق آب مصرفی را گرم می کند.

قیمت پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور یکی از بهترین محصولات برای سیستم گرمایشی است که شما می توانید برای خرید و سفارش و اطلاع از قیمت پکیج ایران رادیاتور می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت هوایش در ارتباط باشید.

سخن پایانی

اسامی انواع پکیج را بیان کردیم و این پکیج ها دارای راندمان بسیار بالا ، ایمنی زیاد ، نگهداری و تعمیر آن بسیار راحت است به همین منظور شما می توانید با شرکت هوایش ارتباط و از قیمت این دستگاه ها و قیمت پکیج ایران رادیاتور  و قیمت حوله خشک کن اطلاع حاصل کنید.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.