مشخصات دیگ چدنی شوفاژکار

مشخصات دیگ چدنی شوفاژکار

دیگ چدنی شوفاژکار به علت برخورداری از ابعاد کوچک و راندمان حرارتی بالا، در ردیف دیگ های چدنی پرفروش در سطح کشور به شمار می آید. شرکت تولیدی شوفاژکار فعالیت خود در زمینه تولید تجهیزات تاسیسات ساختمان را در کشور از سال 1350 آغاز نموده است. ارائه تجهیزات برخوردار از کیفیت ساخت بالا در ظرفیت ها و مدل های مختلف، نیازهای مصرف کننده در زمینه بویلرهای چدنی و دیگ آبگرم را به خوبی برطرف ساخته است. لازم به ذکر است که دیگ چدنی شوفاژکار از برندهای بسیار معروف و شناخته شده در زمینه دیگ های چدنی آبگرم در کشور ایران به حساب می آید. خدمات پس از فروش گسترده، در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه و پوشش کامل نیاز گرمایشی، بخشی از ویژگی های مثبت این برند محسوب می شود.


برای مشاهده مشخصات فنی و قیمت انواع دیگ چدنی شوفاژکار کلیک کنید.


بدون تردید، یکی از اجزای اصلی موتورخانه ساختمان به دیگ آب گرم اختصاص پیدا می کند. دیگ های آب گرم متناسب با جنس بدنه و نوع سیال موجود در آن، در مدل های مختلفی تولید می گردند. در این میان، دیگ چدنی از جمله دیگ های بخار متداول و رایج به شمار می رود. دیگ های چدنی فرآیند افزایش درجه حرارت سیال داخل آن مانند بخار آب یا آب را از طریق حرارت ایجاد شده از سوختن ماده سوختنی در مشعل انجام می دهند. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که دیگ های آبگرم در دو مدل چدنی و فولادی تولید و روانه بازار می شوند. دیگ چدنی شوفاژکار به عنوان یکی از بخش های مهم سیستم گرمایشی، آب گرم بهداشتی مورد نیاز ساختمان را تامین می سازد.

 

دیگ چدنی

 

شاخصه های فنی دیگ چدنی شوفاژکار

دیگ چدنی شوفاژکار متناسب با مدل و ظرفیت برای تامین گرمایش سیستم حرارتی مرکزی مراکز درمانی، ساختمان اداری و محیط های مسکونی کاربرد دارد. دیگ های چدنی برند مطرح و معتبر شوفاژکار برای استفاده با مشعل های دوگانه سوز، گازوئیل سوز و گاز سوز از گزینه های کاربردی و کارآمد محسوب می شوند. در فرآیند تولید این محصولات از چدن خاکستری استفاده به عمل می آید. به عبارت دیگر، در تهیه دیگ های چدنی از آلیاژ مخصوص آتشخوار استفاده می گردد. همچنین تولید دیگ های چدنی غالبا به روش ریخته گری، به صورت پره ای و در ظرفیت های مختلف انجام می پذیرد. تعداد پره های در نظر گرفته شده برای دیگ چدنی موتورخانه بر اساس ظرفیت حرارتی مورد نیاز در نظر گرفته می شود. بنابراین، ظرفیت حرارتی بالاتر دیگ های چدنی، نیازمند استفاده از پره های بیشتر می باشد. ناگفته نماند که در صورت آسیب دیدن پره دیگ، امکان تعویض و تعمیر آن به راحتی وجود دارد.

چدنی بودن جنس دیگ ، مقاومت آن را در برابر خوردگی و زنگ زدگی، رطوبت، عوامل محیطی و شیمیایی به میزان قابل توجهی بالا می برد. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که دیگ های چدنی برای استفاده در فشارهای پایین و حداکثر فشار 5 بار مناسب می باشند. کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001، گواهی استاندارد اروپا CE و کسب استانداردهای اجباری 4473 و 4472 از دیگر مشخصات فنی دیگ چدنی شوفاژکار محسوب می شود.

 

نگاهی به مدل های متنوع دیگ چدنی شوفاژکار

دیگ چدنی شوفاژکار در مدل های مختلفی تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

بویلر چدنی مدل توربو :

این مدل دیگ چدنی با ظرفیت حرارتی 243000 الی 560000 کیلوکالری بر ساعت، در زمره دیگ های چدنی دارای ظرفیت بالا و پرقدرت محسوب می شود. حداقل فشار کاری آن 4 بار معادل با 40 متر ستون آب است. همچنین بویلر چدنی مدل توربو در نمونه های 8 الی 15 پره موجود می باشد. حداکثر دمای کاری این مدل بویلر 105 درجه سانتیگراد بوده که قابلیت کار با مشعل های دوگانه سوز، گازوئیلی و گازسوز را دارد.

بویلر چدنی مدل 1300 استار :

این نمونه از دیگ چدنی موتورخانه از ظرفیت 494000 الی 1300000 کیلوکالری بر ساعت، با فشار کاری 16 بار و در مدل های 7 الی 20 پره طراحی و تولید می گردد. این مدل بویلر برای استفاده در محیط های تجاری گسترده و ساختمان های بزرگ، از بهترین گزینه ها می باشد.

دیگ چدنی شوفاژکار سوپر 400 :

این مدل دیگ چدنی از ظرفیت 118700 الی 369700 و از 5 الی 14 پره به مرحله تولید می رسد. برخورداری از پره عقب از نوع Wetback، راندمانی حرارتی بالا، سازگاری با مشعل های مختلف و حداکثر دمای کاری 108 درجه سانتیگراد، از مشخصات بارز این مدل می باشد.

دیگ چدنی شوفاژکار مدل سولار 400 :

از مهمترین ویژگی های این مدل دیگ بخار میتوان به ظرفیت حرارتی 91000 الی 221000 کیلوکالری بر ساعت، طراحی از 7 الی 13 پره، حداکثر فشار کاری 4 بار و پره عقب Wetback اشاره نمود.

بویلر چدنی مدل سولار 300:

این نمونه دیگ در ظرفیت حرارتی 44 الی 83 هزار کیلوکالری بر ساعت و در مدل های 5 الی 9 پره ساخته و پرداخته می گردد. همچنین، بویلرهای چدنی سری 1300 سوپر هیت و سوپر 300، از دیگر مدل های رایج دیگ چدنی شوفاژکار به شمار می روند.

 

نحوه خرید دیگ چدنی شوفاژکار

شایان ذکر است که یکی از بهترین و مؤثرترین روش ها برای خرید دیگ چدنی شوفاژکار ، مراجعه به سایت و فروشگاه اینترنتی هوایش می باشد. در این فروشگاه آنلاین مدل های مختلف و متنوع محصولات و تجهیزات برند صاحب نام شوفاژکار موجود می باشد. قیمت مقرون به صرفه و مناسب، ارائه کلیه ملزومات و تجهیزات ساختمان با اعمال تخفیف های جذاب و عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده، تنها بخشی از ویژگی های مهم فروشگاه اینترنتی هوایش تلقی می گردد. ناگفته نماند که گسترده فعالیت این فروشگاه اینترنتی کلیه ملزومات ساختمان، رادیاتور، انوع پکیج، انواع ملزومات استخر و تجهیزات موتورخانه را شامل می شود. در خرید دیگ چدنی مدنظر قرار دادن چند نکته میتواند خریدی کاربردی و راهگشا را رقم بزند. بر این اساس، توجه به قدرت گرمایشی دیگ بر حسب میزان گرمایش محیط مورد استفاده، توجه به نوع نیاز و نحوه کاربری و توجه به ارتفاع ساختمان، از جمله موارد مهم و حائز اهمیت تلقی می گردد. دیگ چدنی شوفاژکار علاوه بر برخورداری از کیفیت بالا و ساخته شده بر اساس استانداردهای جهانی، یکی از بهترین گزینه ها برای تامین آبگرم مصرفی و گرمایش محیط مورد استفاده مانند فضاهای اداری، تجاری و مسکونی به شمار می رود.

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.