معرفی مشعل گازی ایران رادیاتور

مشعل گازی ایران رادیاتور

مشعل گازی ایران رادیاتور از تجهیزات گرمایشی برتر و در عین باکیفیت و بادوام در بازار تاسیسات کشور شناخته می شود. خدمات پس از فروش گسترده در کنار سطح کیفی فنی بسیار مطلوب، از مشخصات برجسته و بارز شرکت ایران رادیاتور به شمار می آید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که مشعل های گازسوز ایران رادیاتور از جمله مشعل های پرمصرف و پرکاربرد در سطح بازار تاسیسات ایران تلقی می گردند. این مشعل ها با استفاده از سوخت گاز و ترکیب آن با هوا، با مبدل کردن انرژی سوخت به انرژی گرمایی در یک محیط ایمن، تامین گرمایش سیستم های حرارت مرکزی را فراهم می سازند.


برای مشاهده قیمت و مشخصات مشعل ایران رادیاتور کلیک کنید .


آشنایی با مشعل گازی ایران رادیاتور

مشعل گازی ایران رادیاتور برای ایجاد احتراق و گرمایش مورد نیاز دیگ های بخار و بویلرهای خانگی، هیترها و مصارف صنعتی مورد استفاده واقع می شود. ساخت مشعل در این شرکت به سال های دهه 1370 بر می گردد. شرکت ایران رادیاتور با استفاده از متریال و مواد اولیه باکیفیت و درجه یک، موفق به تولید مشعل های بادوام و مرغوب گردیده است. سطح کیفی محصولات این برند کاملا ایرانی در بازارهای جهانی جایگاه قابل توجه و ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

از سوی دیگر، مصرف بهینه انرژی و کم مصرف بودن، در کنار ظرفیت و راندمان حرارتی مطلوب، مشعل ایران رادیاتور را به یکی از گزینه های خرید مطمئن و قابل اعتماد خریداران مبدل ساخته است. لازم به ذکر است که مشعل های گازسوز متناسب با مدل و ظرفیت حرارتی، در زمینه های مختلفی اعم از مصارف خانگی و صنعتی به کار گرفته می شوند. همچنین مشعل ها غالبا بر اساس سوخت مورد نیاز و ظرفیت حرارتی در انواع مختلفی موجود می باشند.

 

چرا مشعل گازی ایران رادیاتور

تامین گرمایش سیستم های گرمایشی و آبگرم مصرفی، از مؤلفه های حائز اهمیت برای فضاهای صنعتی و محیط های مسکونی محسوب می شود. از سوی دیگر، مشعل موتورخانه به منظور ایجاد احتراق و به تبع آن تامین حرارت و گرمایش، به مشعل گازسوز نیاز پیدا می کند. به عبارت دیگر، یکی از مهمترین و کلیدی ترین اجزای موجود در ساختار سیستم حرارت مرکزی، مشعل ها به شمار می آیند. در این میان، مشعل گازی ایران رادیاتور به علت برخورداری از بازده حرارتی مطلوب و کیفیت ساخت بالا، از بهترین گزینه ها برای استفاده در سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها به حساب می آید. شایان ذکر است که مشعل های گازسوز از جمله مشعل های پرکاربرد و پرمصرف در میان خریداران به شمار می روند. مشعل های گازسوز از سوخت گاز طبیعی به منظور انجام فرآیند احتراق استفاده به عمل می آورند. از سوی دیگر، مقرون به صرفه بودن و فراوانی منابع گاز در کشور، استفاده از مشعل های گازسوز را با روند رو به رشدی همراه ساخته است.

مزیت مشعل گازی ایران رادیاتور

مشعل گازی ایران رادیاتور از بهترین تجهیزات برای ایجاد احتراق و حرارت در انواع دیگ های بخار و بویلرها محسوب می شود. از این مشعل به عنوان موتور احتراق تجهیزات گرمایشی استفاده می گردد. کم مصرف بودن در کنار تولید آلایندگی کم، از پارامترهای مهم و حائز اهمیت در انتخاب مشعل موتورخانه می باشد. آلایندگی کمتر مشعل علاوه بر جلوگیری از تولید گازهای سمی و خطرناک، در تامین سلامت مصرف کننده تاثیر بسزایی از خود برجای می گذارد. میزان مصرف مشعل گازسوز رابطه مستقیم با هزینه های مصرفی خانوارها دارد. مشعل گازی ایران رادیاتور به علت کم مصرف بودن، قیمت مقرون به صرفه، آلایندگی کم و در دسترس بودن، از گزینه کاربردی در این زمینه به حساب می آید.

مشخصات منحصر به فرد مشعل گازی ایران رادیاتور

مشعل های ایران رادیاتور با تکیه بر فناوری های روز دنیا و رعایت استانداردهای جهانی، نیازها و توقعات مصرف کننده را به بهترین نحو برآورده می سازد. سازگاری با محیط زیست، کم صدا و عدم تولید صداهای اضافی، بازده بسیار بالا و مصرف پایین و بهینه، بخشی از شاخصه های قابل ملاحظه مشعل های گازسوز این برند معتبر و شناخته شده ایران محسوب می شوند.

این مشعل ها به علت استفاده از دمنده دارای فشار ایستایی بالا و برخورداری از شعله شش شاخه ای، بالاترین راندمان حرارتی را در بویلرهای چدنی و فولادی از خود برجای می گذارند. ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که مشعل گازی ایران رادیاتور از تکنولوژی منحصر به فرد Low excess air (حافظ محیط زیست) بهره می برد. از دیگر ویژگی های متمایز و شاخص این مدل مشعل های گازسوز میتوان به بهر ه مندی از شعله نگهدارنده اشاره نمود. در پرتو وجود شعله نگهدارنده در تمام حالت کارکرد مشعل گازی شوفاژ، پایداری کامل شعله به بهترین نحو محقق می شود. همچنین برخورداری از شعله شاخه ای و فناوری پیش مخلوط نسبی، از دیگر مشخصات قابل توجه این مدل مشعل های گازسوز تلقی می گردد.

ناگفته نماند که این مشعل قابلیت کارکرد با گاز LPG و گاز طبیعی را دارد. کارکرد بهینه و مناسب با فشار گاز پایین و نصب راحت و سهولت در نگهداری و سرویس، سایر ویژگی های مهم مشعل گازی ایران رادیاتور را شامل می شود.

مصرف سوخت مشعل گاری ایران رادیاتور

شایان ذکر است که بر اساس تحقیقات و بررسی های به عمل آمده از سوی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور، در مقایسه با سایر مشعل های گازسوز، مشعل ایران رادیاتور، در حدود 14 درصد مصرف سوخت کمتری دارد.

 

مزیت خرید از فروشگاه اینترنتی هوایش

فروشگاه اینترنتی هوایش به پشتوانه چندین سال فعالیت در عرصه تجهیزات و لوازم تاسیسات، محصولات باکیفیت و بادوام برندهای معتبر و شناخته شده کشور را به صورت اینترنتی به مشتریان ارائه می دهد. از محصولات این فروشگاه معتبر میتوان به انواع مشعل ، دیگ  و لوازم تاسیسات حرارت مرکزی اشاره نمود. برخورداری از قیمت های مقرون به صرفه، در کنار ارائه تخفیف های قابل توجه، از نقاط عطف خرید از این فروشگاه اینترنتی به شمار می آید. بدون تردید، یکی از راهکارهای راهگشا و کارآمد برای خرید بهینه مشعل گازی ایران رادیاتور مراجعه به فروشگاه آنلاین هوایش می باشد.

سخن پایانی

گفتنی است که مشعل گازی شوفاژ برای استفاده با گاز شهری طراحی و تولید می شود. از طریق شیر برقی گاز مصرفی به داخل محفظه مشعل وارد شده و پساز فیلتر شدن ناخالصی ها و ذرات خارجی جریان گاز و تلفیق با هوا، برای انجام احتراق آماده می شود. ناگفته نماند که مشعل های ایران رادیاتور تحت لیسانس درایزلر کشور آلمان می باشند.

 

امتیاز دهید

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.