کولر گازی گرین

کولر گازی گرین

کولر گازی گرین – در گرمای تابستان و حتی ماه های اول پاییز ؛ بیش از هر زمان دیگری نیازمند یک تهویه مطبوع و سرمای دلچسب در فضای خانه یا محل کار خود هستیم.

مهم است چه دستگاهی وظیفه خنک سازی و تهویه مطبوع مکان مورد نظر شما را انجام میدهد زیرا موضوع فقط کاهش دما نیست ، بلکه تهویه هوا برای رسیدن به مطلوب ترین هوای تنفسی و حفظ پاکیزگی آن بسیار قابل توجه است.

اگر چه انواع  کولرهای آبی و گازی در اطراف ما و در سایتهای اینترنتی به فراوانی قابل مشاهده و جستجو هستند ؛ اما بدلیل نکات مهم و لازمی که قبل از خرید یک کولر گازی باید بدانید ، گروه مشاورین اول سرویس با همکاری فروشگاه اینترنتی هوایش تصمیم گرفتیم مقاله کامل و راهنمای جامعی برای انتخاب یکی از بهترین اسپلیت های بازار که همان کولرهای گازی گرین (Green) است را تقدیم حضورتان کنیم.

برای اطلاع از قیمت و مشاهده انواع کولر گازی اسپلیت گرین با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

اجازه بفرمایید مقاله را به چند بخش تقسیم کنیم تا شما راحت تر بتوانید به جستجوی سئوال خود بپردازید:

  1.       تفاوت کولر گازی با کولر آبی چیست؟
  2.       انواع کولرهای گازی یا اسپلیت
  3.       مزایا و معایب کولرهای گازی
  4.       ظرفیت های کولر گازی گرین
  5.       موارد ی که باید در نصب کولر گازی به آن توجه کرد
  6.       چرا کولر گازی گرین را بخریم؟
  7.       محدود قیمت کولر گازی گرین چقدر است؟
  8.       گارانتی و اصالت کولر گازی گرین

تفاوت کولر گازی و کولر آبی:

 

  •  کولر آبی دستگاهی است که عمل خنک‌سازی را به کمک آب انجام می‌دهد اما در مقابل کولر گازی نیز به دلیل استفاده از گاز به‌منظور خنک‌سازی، به این اسم نام‌گذاری شده است.
  • تولید سرما در کولرآبی با تبخیر قطرات آب آمیخته‌شده با ذرات هوا صورت می‌گیرد. کولرهای آبی برای مناطق دارای آب‌وهوای خشک گزینه بسیار مناسبی بوده و برای مناطقی که رطوبت بالایی دارند و شرجی به شمار می‌روند مانند شمال و جنوب کشور توصیه نمی‌شود.
  • کولر های گازی برخلاف کولرهای آبی رطوبت داخل منزل را افزایش نمی‌دهند و بنابراین برای مناطق شرجی بسیار مناسب هستند. کولر های گازی هوای داخل منزل را به درون کولر می‌کشند و آن را خنک کرده و دوباره به داخل محیط می‌فرستند؛ بنابراین احتمال بروز بیماری‌ها و ورود ذرات آلوده به داخل منزل تقریباً به صفر می‌رسد.
  • مشکل اصلی کولرهای گازی مصرف بالای برق است که با نگهداری مناسب و نصب اصولی میتوان مصرف براق آن را به حد اقل رساند.

اصلی‌ترین مشکل کولر آبی این است که به‌صورت مستقیم در معرض ذرات گرد و غبار و آلودگی هوا قرار دارد و می‌تواند به‌راحتی ذرات گرد و غبار و آلودگی و ویروس‌ها را وارد محیط خانه نماید.


انواع کولرهای گازی یا اسپلیت

به طور کلی کولرهای گازی به دو نوع یکپارچه یا پنجره ای و دوتکه یا اسپلیت تقسیم میشوند که شامل یونتی داخلی و خارجی است و خود اسپلیت ها نیز به دسته های  دیواری و ایستاده تقسیم میشوند.

همانطور که گفته شد بیشترین نگرانی مصرف کنندگان هنگام استفاده از انواع کولرهای گازی مصرف بالای انرژی است که در تکنولوژی های جدید این خنک کننده ها مانند اینورترها ؛ علاوه بر کاهش مصرف برق افزایش سازگاری با محیط زیست نیز به آنها اضافه شده و در رده A+  از لحاظ بازده انرژی هستند.

همچنین داکت اسپیلت ها که شبیه به اسپیلت های دیواری هستند اما از ظرفیت سرمایشی بالاتر برخوردار بوده و به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع مرکزی استفاده میشوند. یونیت یا واحد برودتی آنها در سقف های کاذب نصب شده و به کمک کانال کشی و نصب دریچه به راحتی ساختمانهای تجاری و اداری و حتی مسکونی را تحت پوشش تهویه مطبوع و سرمایشی خود قرار میدهند.

برای اطلاع از قیمت انواع کولر گازی جی پلاس با کارشناسان ما در ارتباط باشید .


مزایا و معایب کولرهای گازی

با همه تعریف هایی که از اسپیلت ها و کولرهای گازی کردیم ؛ باید به معایب آن نیز در کنار مزایای آنها نیز اشاره کرد:

مزایا:

  • کولرهای گازی توسط فیلترهای مخصوص خود، هوای سالم و تصفیه‌شده در خانه یا محل کار ایجاد می‌کنند.
  • با کولرهای گازی می‌توان انتخاب کرد که کدام بخش از خانه خنک شود.
  • تقریباً با روشن شدن کولرگازی بلافاصله شما هوای خنک و مطبوع را احساس خواهید کرد.
  • در کولرهای گازی به دلیل جدا بودن موتور کولر از اسپیلت و همچنین نبود کانال‌کشی صداهای مزاحم وجود نخواهد داشت.

یکی از مزایای کولر گازی گرین استفاده از سیستم فیلتراسیون سه لایه است که باعث می شود ذرات گرد و غبار وارد منزل نشود این سیستم می تواند ترکیبات کربنی را جذب کند و هوای مطبوعی را از خود بیرون دهد و دومین لایه فیلتراسیون آن فیلتریون نقره است که به عنوان ضد باکتری و ضد قارچ می باشد و جلوی ورود باکتری و میکروب را به فضای منزل می گیرد و لایه سوم آن فیلتر ویتامین ث است که برای سلامتی افراد و سیستم دفاعی بدن بسیار موثر می باشد و از مزایای دیگر آن با روشن شدن کولر گازی بلافاصله هوای خنک را احساس می کنید و در این کولرها به علت جدا بودن موتور کولر و هم چنین نداشتن کانال کشی صداهای مزاحم وجود ندارد

معایب:

  • هزینه بالاتر کولرهای گازی نسبت به کولرهای آبی میتواند مشتریان را در انتخاب یک محصول بر سر دوراهی قرار دهد
  • مصرف بالاتر برق در کولرهای گازی مخصوصا که معمولا در ساعات اوج مصرف استفاده میشوند مورد توجه متقاضیان است.
  • کولرهای گازی اگرچه تهویه مطبوع تری را برای داخل فضا دارند و بدلیل مکانیزم خاص سرمایشی که دارند انواعی از گازهای مضر برای لایه اوزون را تولید میکنند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

ظرفیت های کولر گازی گرین

یکی از مهترین مواردی که هنگام خرید کولرهای گازی یا اسپیلت باید مورد توجه قرار بگیرد و همچنین در میزان مصرف برق نیز حایز اهمیت است ؛ ظرفیت آنها است.
باید نسبت به منطقه جغرافیایی ، متراژ محیط ، نوع کاربری شامل مسکونی یا اداری و همچنین تعداد نفرات توجه کرد و همچنین وجود دستگاه هایی که تولید گرما میکنند مانند لامپها و اجاق گاز و یخچال و …
بر روی کولرهای گاز کدهایی وجود دارد که موقیع جغرافیایی مناسب آن را توضیح میدهد.این کدها با T1 , T2 , T3 ,… نمایش داده میشوند.

 


مواردی که باید در نصب کولر گازی به آن توجه کرد

به جهت ایمنی بیشتر و بهره مندی از حداکثر سرما و تهویه اسپلیت ها موارد زیر را باید مورد توجه قرار داد:

  • از نصب کولرهای گازی در بالای تلویزیون یا درب ورودی یا نزدیکی آشپزخانه خود داری کرد.
  • در محل های پر گرد و غبار یا چرب باید مرتبا فیلتر ها سرویس شوند
  • باید ارتفاع از سقف را رعایت کرد تا هوای محیط بخوی مکش شود تا مانع از برگشتن گاز مبرد به داخل کمپرسور شود.
  • همچنین بخش بیرونی دستگاه نیز باید فاصله کافی داشته باشد

چرا کولر گازی گرین را بخریم؟

در برندهای مطرح کولرگازی در دنیای تهویه مطبوع ؛ گرین (Green) از مطرح ترین آنها است و به همین دلیل به بررسی بیشتر آن میپردازیم.

  • شرکت تهویه مطبوع گرین زیر نظر شرکت ایرانی پشم شیشه پارس (نماینده انحصاری محصولات گرین) توانسته خود را به عنوان تولید کننده داخلی در بازار تأسیسات تهویه مطبوع مطرح سازد.
  • محصولات گرین که عمدتا شامل کولر گازی، داکت اسپلیت، چیلرهای تراکمی، هواساز، فن کویل و VRF می گردد، با بالاترین کیفیت و استانداردهای کیفی روانه بازار می گردند.
  • کولر گازی گرین ، یکی از محصولاتی است که شرکت گرین سرمایه گذاری زیادی روی تولید آن انجام داده و تا امروز توانسته در این راه با بسیاری از برندهای خارجی رقابت کند.
  • کولرهای گازی گرین در مدل های دیواری، ایستاده و پرتابل تولید و به بازار عرضه می گردند؛ همچنین کولرهای اسپلیت گازی دیواری گرین در مدل های اینورتر، حاره ای، پیستونی (نوع کمپرسور) و ON/OFF تولید می شوند که مشخصا طراحی این محصولات برای استفاده در مناطق مختلف آب و هوایی مختلف صورت گرفته است.
  • کولر گازی گرین دارای فیلترهای چندگانه تصفیه هوا می باشند که شامل فیلتر ویتامین ث برای انتشار ویتامین ث جهت بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن می شود. فیلتر یون نقره که ضد باکتری و ضد قارچ و از بین برنده انواع مختلف باکتری می باشد. فیلتر آنتی فرم آلدهید که ذرات فرم آلدهید که از سوختن ناقص کربن بوجود می آید را از بین می برد.
  • کولر گازی گرین دارای قابلیت پرتاب باد تا 15 متر امکان تغییر مسیر باد را به بالا و پایین و چپ و راست دارا می باشد.
  • کولر گازی گرین دارای حالت خواب است که در این حالت پس از خواب دما را بصورت اتومات برای آرامش بیشتر تغییر می دهد.
  • ….

 


محدود قیمت کولر گازی گرین چقدر است؟

خوب با توجه به تقسیم بندی که در انواع کولرهای گازی گرین داشتیم بازه های مختلفی از قیمت برای مدلهای ایستاده یا دیواری وجود دارد ولی با توجه به تکنولوژی ساخت کولرهای گرین ، به صرفه ترین کولرهای گازی برند گرین میباشد.

ولی حتما برای اطلاع از مدلها و قیمتها و داشتن یک انتخاب درست ، لطفا با کارشناسان فروش هوایش تماس بگیرید و یا از محصولات متنوع ما بازدید فرمایید:

  •          کولرهای گازی ایستاده
  •          کولرهای صنعتی
  •          کولرهای دیواری (اسپلیت)
  •          کولر های گازی پرتابل

گارانتی و اصالت کولر گازی گرین

کولرهای گازی اسپلیت گرین دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه ضمانت قطعات می باشد.
فروشگاه اینترنتی هوایش این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که مدل های کولر گازی اسپلیت گرین ارائه شده را با بهترین قیمت و بدون صرف وقت با ضمانت و گارانتی اصلی شرکت های معتبر عرضه مینماید.

در ماه های تابستان با افزایش گرما در هر منزلی احتیاج به یک خنک کننده می باشد تا هوای خانه را مطبوع و خنک کند و شما از هوای گرم دور باشید و اکثرا در این دوره با توجه به پیشرفت تکنولوژی افراد به جای کولر آبی از کولر گازی استفاده می کنند که نه تنها هوا را خنک بلکه باعث تهویه هوا می شود اکنون به مزایا و ویژگی های کولر گازی گرین پرداخته و برای شما شرح می دهیم

قابلیت های کولر گازی گرین

از قابلیت های دیگر کولر گازی حالت خواب ، تایمر ۲۴ ساعته و سیستم کنترل دما می باشد حالت خواب زمانی کار می کند که افراد وقتی  به خواب رفتند سنسورهای حرکتی دستگاه به صورت خودکار دمای محیط را کمی افزایش می دهد و یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه در ظرفیت های سرمایشی متفاوت تولید میشود  که متراژ محیط و نوع کاربری مسکونی و اداری و تعداد نفرات می توانید بهترین ظرفیت مناسب را انتخاب کنید که روی هر کولر گازی کدهای وجود دارد که وضعیت مناسب جغرافیای را توضیح می دهد و این کدها T1  T2 ,T3  مشخص شده اند و دارای مدل های متفاوتی می باشد مثل دیواری ،ایستاده ، پنجره ای  را هستند که افراد با توجه به تنوع مدل آن را انتخاب می کنند و از دیگر موارد این کولرها را هم در فصل سرما و هم در فصل گرما برای سرمایش و گرمایش خانه می توان استفاده کرد

ویژگی های دستگاه کولر گازی گرین

دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی

دارای بورد الکترونیکی هستند

فیلتراسیون چند لایه

کمپرسور روتاری با مصرف پایین برق

انتشار یکنواخت هوا در جهات مختلف

مدت زمان بسیار کم برای سرد شدن و گرم شدن محیط

لوله مسی و کابل و نصب رایگان

عملکرد کولر گازی گرین

این دستگاه با جذب هوای گرم آن را به هوای خنک تبدیل می کند و این جریان هوا از طریق تبخیر مایع مبرد گاز R410   در اپراتور عمل می کند و این دستگاه مصرف برق بالایی ندارد و دارای ظرفیت ۳۰۰۰۰ و داشتن کمپرسورهای روتاری و دارا بودن رده انرژی A جزو کم مصرف ترین کولرها می باشند و یکی از کارایی این کولرها قابلیت هدایت جریان هوا به چهار جهات مختلف است و سیستم عملکردی دوگانه در آن قابل توجه می باشد و مصرف کننده هم در فصل گرما از سیستم سرمایشی آن استفاده و در فصل سرما از سیستم گرمایشی استفاده و هوای سرد را به هوای گرم تبدیل می کند و هدایت جریان هوا در فصل سرما به سمت پایین و در فصل گرما به سمت بالا فرستاده می شود و این سیستم دارای فین های طلایی و لایه های فیلتراسیون هم استفاده می کند

گارانتی و خدمات پس از فروش

این کولرها دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور هستند و ۲ سال گارانتی قطعات فنی را دارا می باشند و گارانتی و خدمات پس از فروش توسط شرکت ها و نمایندگی های مجاز کولر گازی گرین به همراه ۳ متر لوله مسی و نصب رایگان انجام می شود و  در سراسر کشور نمایندگی دارند و این نمایندگی ها با استفاده از کارشناسان حرفه ای با ضمانت خدمات پس از فروش آماده نصب این کولرها  برای منزل شما هستند و در هر کجای تهران باشید در کم ترین زمان ممکن برای وصل کردن و تعمیرات متخصصین خود را اعزام می کند

در پایان یادآوری می کنیم که امتیازات بسیار زیادی این کولرها نسبت به کولر آبی دارند  و شما با استفاده از کولر گازی گرین می توانید به آسایش و آرامش در منزل خود یا محل کار برسید

مطالب بیشتر : تجهیزات ضد عفونی کننده استخر


اگرچه تلاش کردیم در این راهنما بطور نسبتا کامل و جامع موارد مهمی که باید درباره کولرهای گازی و اسپلیت مخصوصا برند معتبر گرین (Green) بدانید را بیان کنیم اما بهترین کار این است که همین الان تلفن خود را برداشته و با شماره 02173092 تماس بگیرید تا متخصصین و کارشناسان مجرب گروه اول سرویس و مشاورین فروش فروشگاه اینترنتی هوایش بهترین راهنمایی ها را تقدیمتان کرده و تجربه یک خرید عالی و بینظیر را داشته باشید.

1/5 - (3 امتیاز)

دسته بندی مقالات

عنوان دسته بندی

عنوان دسته بندی

Related posts

پست های مرتبط

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.